;
سرگرمی

معمای تصویری شناسایی قاتل شیمیدان را میتونی با توجه به تصویر 8 ثانیه ای شناسایی و حل کنی؟

معمای تصویری شناسایی قاتل شیمیدان؛ در تصویر معمای تصویری شناسایی قاتل شیمیدان ما جسد بی جان یک شیمیدان را در آزمایشگاهش مشاهده می کنیم که قاتل هیچ گونه مدرکی از خودش به جای نگذاشته است،تنها یک تکه کاغذ کنار جسد شیمیدان  که نام چند ماده شیمیایی بر روی آن نوشته شده است وجود دارد.

در روز قتل شیمیدان سه نفر بازدید کننده داشته است که عبارتند از:برادر زاده اش به همراه همسرش نیکولاس و دوست صمیمیش جاناتان. به نظر شما چه کسی از این سه نفر قاتل وی می باشند؟میتونی در 8 ثانیه قاتل را با توجه به توضیحات شناسایی کنی؟

اینم ببین: آیا شما فردی ماجراجو هستید؟با دیدن اولین تصویر در تست شخصیت ماجراجویی پی به این خصوصیت ببرید.

تصویر معمای تصویری شناسایی قاتل شیمیدان

معمای تصویری شناسایی قاتل شیمیدان 1

.

.

.

شاید بپسندید: هوش تصویری شناخت فرد خالی بند: میتونی بگی با توجه به تصویر کدوم یک از این دو نفر در حال چاخان بستن هستند؟

مطالب مربوط به سرگرمی ها و سوالات هوش طرفدارن زیادی دارند و به خوبی توانسته اند جای خود را در اینترنت باز کنند. این سوالات در عین جذاب بودن، به خوبی ذهن و مغز شما را به چالش می کشند. شما می توانید با انجام این بازی ها، ذهن خود را فعال نگه دارید.این آزمون به خوبی می تواند ذهن شما را درگیر کند. حل این معمای تصویری زمان مشخصی دارد و شما باید بتوانید در کمتر از 8 ثانیه معمای تصویری شناسایی قاتل شیمیدان را رمزگشایی کنید. پس تمام تمرکز خود را برای حل این معمای تصویری به کار بگیرید.

.

.

.

اینم ببینید: چیستان جالب 54: اگر من را داشته باشید، میخواهید من را به اشتراک بگذارید اگر شما من را به اشتراک بگذارید، من را دیگر نخواهید داشت، من چی هستم؟

پاسخ معمای تصویری شناسایی قاتل شیمیدان

پاسخ در برگه ای که کنار جسد شیمیدان است پنهان شده است،اگر حروف اولیه ترکیب های شیمیایی را با هم ادغام کنیم اسم قاتل مشخص می شود و قاتل کسی نیست جز همسر برادر زاده شیمیدان که نیکولاس می باشد.

معمای تصویری شناسایی قاتل شیمیدان 2

آیا معمای تصویری شناسایی قاتل شیمیدان را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا