;
مد روزمد و زیبایی

جذاب ترین استایل زنانه با شومیز ساتن+ 10 مدل جدید و دلبر

استایل زنانه با شومیز ساتن: در دنیای پرتحول مد و فشن، مدل شومیز ساتن مجلسی یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای خلق استایل‌های جذاب و شیک است. با آخرین ترندها و ایده‌های جذاب در این زمینه آشنا شوید. با بخش مد و زیبایی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

شومیز ساتن ابریشم، با بافتی نرم و درخشان، یکی از اصیل‌ترین و محبوب‌ترین انواع شومیز در میان دوست‌داران مد است. این نوع شومیز که از پارچه ساتن ابریشمی با کیفیت بالا تهیه می‌شود، همواره نمادی از زیبایی و دلربایی است. استفاده از این نوع شومیز در مهمانی‌ها و مجالس خاص، به شما امکان می‌دهد تا درخشش و جذابیت خاصی داشته باشید.

شاید بپسندید: شیت ماسک کره ای: پوست صورت تا عید از کدری در میاد+ طرز تهیه

بهترین مدل های استایل زنانه با شومیز ساتن

استایل زنانه با شومیز ساتن

شومیز چیست؟

کلمه شومیز در اصطلاح یک واژه ی فرانسوی است که به معنای تیشرت یا ژاکت زنانه می باشد. جالب است بدانید که از نوعی لباس مردانه برای طراحی آن الهام گرفته شده است. جنس پارچه این لباس بسیار نرم و لطیف است و پوشیدن آن حس بسیار راحتی را به شما منتقل می کند.

این لباس انواع مختلفی دارد و در مدل های بسیار متنوعی در بازار موجود است و می توانید با انتخاب یک شومیز مناسب و پوشیدن آن با شلوار های مناسب مدل شومیز یک ست بسیار جذاب خلق کنید.

در مورد تاریخچه لباس شومیز می توان گفت که در گذشته از شومیز در میان خانم ها به عنوان لباس زیر یا لباس خواب استفاده می شد. جنس این لباس به حدی نرم و لطیف است که در گذشته تنها به عنوان لباس زیر کاربرد داشت.

اما برای آقایان در مدلی تقریبا مشابه مدل های امروزی به صورت آستین بلند و از جلو دارای دکمه مورد استفاده قرار می گرفت و به عنوان پیراهن آن را می پوشیدند تا اینکه بعدها به سوژه ی پر طرفداری برای لباس مجلسی بانوان تبدیل شد و اکنون یکی از مدرن ترین و پر طرفدارترین مدل ها بین خانم ها می باشد و در مدل ها و طرح های بسیار متنوعی در بازار و فروشگاه های اینترنتی وجود دارند و به فروش می رسند.

مطلب امروز نیز در مورد یک نوع شومیز با پارچه خاص یعنی استایل زنانه با شومیز ساتن بود که امیدواریم لذت برده باشید.

 

برایتان جالب خواهد بود

تصاویری از آرایش فانتزی شب یلدا؛ خاص برای عکس گرفتن

لباس هایی که خانم های چاق و تپل رو لاغر می کنه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا