;
سرگرمی

معلومات ریاضی خودت را با این معادله هوش ریاضی امتحان کن و جواب رو 10 ثانیه ای پیدا کن.

آزمون هوش ریاضی میوه های دانه دار: چه چیزی بهتر از تمرین دادن مغز با یک چالش ریاضی مفید است؟ هوش ریاضی خود را امتحان کنید و ببینید آیا می توانید از آزمون هوش ریاضی میوه های دانه دار پیشی بگیرید و IQ خود را افزایش دهید! امروز، در تلاش برای حل یک معادله سخت ریاضی، تفکر منطقی و مهارت های حل مسئله شما را آزمایش خواهیم کرد.

یافتن پاسخ آزمون هوش ریاضی میوه های دانه دار یک چالش دشوار است. شما باید بتوانید در کمتر از 10 ثانیه معادله امروز را حل نمائید. این تست هوش با معادله ریاضی ساده می تواند سطح هوش و اطلاعات ریاضی شما را بسنجد.

 

تصویر آزمون هوش ریاضی میوه های دانه دار

آزمون هوش ریاضی میوه های دانه دار 1

.

.

.

شما باید معادلات را درک کنید و از مهارت های ریاضی خود برای حل آزمون هوش ریاضی میوه های دانه دار استفاده کنید. سطح دشواری این چالش بالاست زیرا باید بتوانید معادلات را تفسیر کنید و در  10 ثانیه پاسخ را بیابید. مغز و ذهن منطقی خود را تمرین دهید. تفکر منطقی و حل مسئله مهارت هایی هستند که می توانید در طول زمان با تمرین آن ها را توسعه دهید.توجه به این نکته مهم است که این فقط به خاطر سپردن حقایق و معادلات نیست. توانایی تفکر انتقادی، تجزیه و تحلیل مشکلات و ارائه راه حل های خلاقانه است.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش ریاضی میوه های دانه دار

ارزش انار = 7

ارزش پرتغال = 12

ارزش  هر دانه بلوبری = 2

که با توجه به معادله آخر جواب می شود 21

آزمون هوش ریاضی میوه های دانه دار 2

آیا آزمون هوش ریاضی میوه های دانه دار را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا