;
سرگرمی

آزمون هوش شوهر خانوم؛ عشق خانوم خوشگله کدومه؟

آزمون هوش شوهر خانوم را در کمتر از 5 ثانیه حل کنید! به تصویر نگاه کرده و بگویید کدام مرد می تواند شوهر خانوم زیبا باشد؟ چرا؟ در تصویر یک زن و دو مرد را می بینیم. مرد سمت راست موهایش را بسته و خالکوبی گربه روی بازویش زده و تیپ و استایل پانکی دارد. مرد سمت چپ استایل اسپرت نیمه کلاسیک دارد؛ تیشرت سفید و مدل موهای رسمی. با توجه به آن چه در تصویر مشاهده می کنید، کدامیک شوهر واقعی زن است؟

تصویر آزمون هوش شوهر خانوم

شما چالش بزرگی در پیش رو دارید. به شما یادآوری می کنیم که زمان محدود است و شما فقط 5 ثانیه برای یافتن پاسخ خواهید داشت. هیچ وقت برای به کار انداختن ذهنتان دیر نیست، بنابراین در یادداشت زیر یک معمای تصویری را به اشتراک می گذاریم که شما را به فکر فرو می برد. آیا جرات دارید این چالش را حل کنید؟ تنها کاری که باید در چالش تصویری امروز انجام دهید این است که به تصویر نگاه کنید و حدس بزنید که کدام یک از این دو مرد شوهر خانوم زیبا است. با مجله گفتنی و آزمون هوش شوهر خانوم همراه شوید.

آزمون هوش شوهر خانوم

.

.

.

.

.

جواب آزمون هوش شوهر خانوم

شوهر او مرد سمت راست است. شاید با دیدن حلقه در دست مرد سمت چپ دچار خطا شوید اما در واقع عکسی که زن در جیب پیراهنش گذاشته، شبیه به مرد مو بلند است و از این رو آن ها زن و شوهر واقعی هستند.

آزمون هوش شوهر خانوم2

برایتان جالب خواهد بود

آزمون مامان یا بابا؛ فقط یه حق انتخاب داری به کدوم کمک می کنی؟

داستان ملانصرالدین و بستن زنش به درخت!

آیا میتوانید عدد گم شده در این چالش هوش ریاضی در 10 ثانیه پیدا کنید؟

کدوم زرافه تنهاست و جفت نداره اگه بگی چشم عقابی داری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + یک =

دکمه بازگشت به بالا