;
سرگرمی

فقط ذهن یک نابغه می تواند معادله را حداکثر در 10 ثانیه حل کند!

معادله هوش جمع وسایل بازی ساحل: آیا فکر می کنی یک نابغه ای؟ با حل معادله هوش جمع وسایل بازی ساحل در 10 ثانیه یا کمتر از آن این ادعا را ثابت کنید! آنچه را که دارید به ما نشان دهید! چالش را انجام دهید و هوش خود را آزمایش کنید.

پازل های منطقی و تست های تفکر راهی عالی برای تمرین مغز و آزمایش مهارت های حل مسئله هستند. این تمرین خاص شما را وادار می کند که خارج از چارچوب ذهنی خود فکر کنید و از راه حل های خلاقانه برای حل معادله استفاده کنید .

در این چالش شما 3 ضرب دارید که در آن تعدادی اعداد با لوازم ساحلی جایگزین می شوند. برای حل ضرب باید ارزش صندل را پیدا کنید. این یک چالش سطح متوسط ​​است زیرا شما را ملزم می کند تا از دانش خود در مورد عملیات حسابی پایه برای حل مسئله استفاده کنید. ابتدا باید هر یک از ضرب ها را محاسبه کنید و سپس از پاسخ خود برای رسیدن به ارزش یک صندل استفاده کنید. ممکن است کمی زمان و تلاش لازم باشد، اما اگر مهارت‌های لازم را داشته باشید قطعاً قابل انجام است.

 

تصویر معادله هوش جمع وسایل بازی ساحل

معادله هوش جمع وسایل بازی ساحل 1

.

.

.

مهم است که ذهن منطقی خود را برای حل معادله هوش جمع وسایل بازی ساحل آموزش دهید . این به این دلیل است که مغز ما برای یافتن بهترین راه برای حل مشکل به تمرین نیاز دارد. آموزش بخش منطقی مغز به شما در درک ساختار معادلات کمک می کند و شما را قادر می سازد به روشی منطقی به آنها نزدیک شوید. این کار به شما کمک می کند تا تعیین کنید برای رسیدن به یک راه حل چه اقداماتی باید انجام دهید . با تمرین، در حل مسئله بهتر خواهید شد و می توانید با اطمینان بیشتری به معادلات نزدیک شوید. آموزش ذهن منطقی شما یک گام اساسی در توانایی حل معادلات است.

.

.

.

پاسخ معادله هوش جمع وسایل بازی ساحل

راه حل را می توان در تصویر زیر پیدا کرد. برای حل این چالش، باید جداول ضرب خود را به خاطر بسپارید

6×4=24،
6×8=48
4×8=32

بنابراین یک جفت صندل 8 می ارزد اما ما به دنبال ارزش یک صندل هستیم که 4 است.

معادله هوش جمع وسایل بازی ساحل 2

آیا معادله هوش جمع وسایل بازی ساحلرا دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 13 =

دکمه بازگشت به بالا