;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عشق مثلثی در سریال گناه فرشته+ خطر اسپویل

عشق مثلثی در سریال گناه فرشته: قسمت دوم سریال گناه فرشته جمعه هشتم دی پخش شد. با پخش این قسمت معلوم شد قتلی که گردن فرشته افتاده است ریشه‌های زیادی در گذشته و شخصیت‌های مختلف دارد و به همین سادگی نمی‌توان به معمای داستان پی برد. در اینجا نگاهی می‌اندازیم به مهم‌ترین نکات قسمت دوم سریال گناه فرشته. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

پیشنهاد می شود: چهرۀ متفاوت بانو سویا در جشن تولد ۴۲ سالگی‌اش+ تصاویر

چالش حامد تهرانی و مهتاب

یکی از چالش‌های جدی حامد در قسمت دوم سریال گناه فرشته برای پذیرفتن پرونده وکالت فرشته حضور مهتاب همسرش در سوی دیگر پرونده است. حامد باور ندارد که مهتاب بخواهد به خاطر یک پرونده جلوی او بایستد و زندگی مشترکشان را با چالش جدی روبرو کند.

حامد باور دارد که فرشته سمت حق ماجرا ایستاده است و مهتاب با ایستادن کنار خانواده عشیری ناخواسته تبدیل به یکی از مهره‌های یک پازل ناجوانمردانه شده است. موضوع آنقدر برای حامد روشن است که حاضر است پشت پا به همه چی بزند و زندگی‌اش را فدای عدالت و گرفتن حق مظلوم کند.

فرشته‌ای که باید برایش دعا کرد

در قسمت دوم سریال گناه فرشته تماشای بخش‌های دیگری از شخصیت فرشته در زندان نشان داد که او شخصیتی مظلوم و مهربان دارد و رویاهای بزرگی در سر دارد که با گرفتار شدنش در زندان دیگر هیچ امیدی برای رسیدن به آن‌ها متصور نیست.

فرشته دختر مظلومی است که ناخواسته پایش به ماجرایی باز شده است که هیچ نقشی در آن ندارد اما باید تقاص نزدیک شدنش به خانواده عشیری را با جانش بدهد.

داغ یک عشق قدیمی در قسمت دوم گناه فرشته

نوید عشیری با بازی امیر آقایی یکی از مهره‌های اصلی داستان است که با خونخواهی پدرش می‌خواهد زخم بزرگی به خانواده تهرانی بزند. در قسمت دوم شاهد بودیم که نوید عشق قدیمی مهتاب است.

مهتاب همسر حامد تهرانی که یک زن وکیل مستقل و با جذبه است، پیش از آنکه زندگی مشترکش با حامد را شروع کند با نوید رابطه داشته و همین موضوع باعث شد که نوید در یک دیدار اتفاقی به فکر این بیفتد که مهتاب را به عنوان وکیل خودش انتخاب کند.

به نظر می‌رسد سمبه پولی که نوید به مهتاب برای وکالت داده است آنقدر پر زور هست که مهتاب به فکر این بیفتد تا همه چیز را پشت سرش بگذارد و به عنوان وکیل مقتول در کنار خانواده عشیری بماند. آیا ماجرای عشق قدیمی نوید و مهتاب می‌تواند منجر به نابودی زندگی حامد تهرانی شود؟

این مطلب هم جالبه: عکس واقعی زیباترین ملکه مصر پیدا شد+ عکس

عماد تهرانی و چیدن پازل‌های داستان

عماد تهرانی پدر حامد با بازی بهروز رضوی در نقش یک دانای کل در داستان حضور دارد. مردی که به نظر می‌رسد بسیاری از بزنگاه‌ها را با نقشه قبلی طوری چیدمان کرده است تا نتیجه خودش را بگیرد. مرد قدرتمندی که سعی می‌کند در متن ماجرا نباشد و تمامی اتفاقات را از طریق چیدن آدم‌ها درون قصه پیش می‌برد. آیا عماد خودش را در ماجرای قتل همسرش گناه‌کار می‌داند؟ چرا عماد تلاش کرده است حامد و همسرش را در مقابل هم قرار دهد؟ چه هدفی را در این چیدمان دنبال می‌کند؟

رازهای مگو در قسمت دوم سریال گناه فرشته

تا اینجای داستان سریال گناه فرشته سرشار از ناگفته‌ها و داستانک‌هایی است که باعث شده است با اثری پرگوشت در محتوا مواجه باشیم. اثری که تلاش می‌کند با گفتن قطره چکانی قصه‌های خرد اندک اندک به ماجرای اصلی برسد.

حضور شخصیت‌های مختلف از جمله متین دفتری وکیل خانواده عشیری از یک سو و ماجرای دختری به نام مانیا که عشیری قصد داشته است پیش از مرگش بخشی از اموالش را به نام او بزند بخشی از رازهای ناگفته سریال است که تماشای آن را برای تماشاگر پرهیجان‌تر می‌کند. به نظر می‌رسد گناه فرشته را باید با دقت بیشتری دید چون جزئیات درون قصه حرف‌های ناگفته‌ای درون خودش دارد.

برایتان جالب خواهد بود

عکس های خصوصی بازیگران دونگی بیرون سریال

فصل دوم سریال آوای باران و نقش جدید الهام چرخنده!

دختر رضا عطاران در سن 20 سالگی+ عکس های جذاب در اروپا

دخترهای باکلاس حمید لولایی بازیگر آقا ماشالا و خشایار+ عکس های خانوادگی

خانم های چاق جذاب؛ زن ایرونی یه چیز دیگه اس+ تصاویر

فهیمه و پسرش در سریال پایتخت+ عکس تغییرات بیرون سریال

تغییر چهره بازیگران خردسال سریال آوای باران+ عکس و مهاجرت به کره جنوبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا