;
سرگرمی

اگه هوش محیطی خوبی داشته باشی به راحتی میتونی بگی زن بستری شده،همسر کدوم مَرده؟

آزمون شناسایی همسر زن بستری: در تصویر آزمون شناسایی همسر زن بستری،زنی بر اثر سانحه ای به بیمارستان منتقل شده است و متاسفانه در حال حاضر حافظه خود را از دست داده است،هنگامی که زن چشمان خود را باز می کند،دو مرد به همراه بچه هایی را بالای سر خود می بیند که هر کدام ادعا می کنند که همسر واقعی زن می باشند.

با توجه به تصویر و نشانه هایی که در آن وجود دارد میتوانید همسر واقعی زن را شناسایی کرده و وی را از سردرگمی نجات دهید؟برای انجام این کار زمان شما محدود می باشد و تنها 7 ثانیه فرصت دارید تا آزمون شناسایی همسر زن بستری را حل کنید.

تصویر آزمون شناسایی همسر زن بستری

آزمون شناسایی همسر زن بستری 1

.

.

.

این معما از جمله سوالاتی است که شما به مانند بسیاری از سوالات تصویری دیگر باید از مهارت های شناختی و قوه اداراک خود برای حل آن استفاده کنید.سازنده آزمون شناسایی همسر زن بستری معتقد است که تنها افراد تیزهوش و نکته سنج می توانند در کمتر از 7 ثانیه این سوال هوش تصویری را بررسی، تحلیل و پاسخ دهد. پس اگر مهارت های یک کارآگاه پلیس را دارید، به آسانی خواهید توانست برآزمون شناسایی همسر زن بستری پیروز شوید.فراموش نکنید به جزییات در تصویر و کوچکترین نشانه های ممکن در آن دقت و توجه کنید.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی همسر زن بستری

همان طور که اشاره کردیم باید از قوه درک خود برای پاسخ به این آزمون استفاده کنید،شوهر واقعی زن بستری شده مرد سمت راستی می باشد،به کودکی که همرا وی می باشد دقت کنید تا چهره ناراحت وغمگین وی را ببینید که وقتی متوجه شده مادرش فراموشی گرفته این قدر پَکَر شده و غم بزرگی بر چهره اش نشسته است،برعکس کودک سمت چپی دارد نمایش بازی می کند و به زور گریه می کند.

 

آزمون شناسایی همسر زن بستری 2

آیا آزمون شناسایی همسر زن بستری را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

مطالب جالب پیشنهادی:

از دست ندهید: ماجرای بدترین آقازاده ایران که کارهای عجیب و غریب زیادی انجام داد!

برای باهوشا: فقط 20٪ از مردم می توانند زمان آخرین ساعت را حداکثر در 15 ثانیه پیدا کنند!

پیشنهاد می شود: مراسم ترسناک جن گیری در کره جنوبی+ عکس های مراسم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 7 =

دکمه بازگشت به بالا