;
فرهنگ و هنرهنرمندان

رابطه لیونل مسی با یک دختر زیر 18 سال حقیقت دارد؟

لیونل مسی با یک دختر زیر 18 سال رابطه داشته؟ به گفته برخی منابع خبری ستاره آرژانتینی باشگاه پاری سن ژرمن برای مدتی با یک مدل آرژانتینی در ارتباط بوده است! با بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی همراه باشید.

ماکارنا لموس، مدل مشهور آرژانتینی مدعی شده که برای مدتی با لیونل مسی در رابطه عاشقانه بوده است. لموس می‌گوید که پیش از آشنایی با آنتونلا رکوتزو، لیونل مسی برای مدتی با او قرار می‌گذاشته است.

گفته می‌شود این رابطه در سال ۲۰۰۵، یعنی وقتی که لیونل مسی ۱۸ ساله بود و برای بارسلونا بازی می‌کرد شکل گرفت. نکته تکان‌دهنده ماجرا اما جایی است که در آن زمان، ماکارنا لموس تنها ۱۴ سال سن داشت. فاصله سنی ۴ ساله و البته نرسیدن طرف مقابل به سن قانونی، مسئله‌ای است که می‌تواند در صورت اثبات، پیامدهای منفی برای فوق ستاره آرژانتینی به ارمغان آورده و به شهرت او لطمه وارد کند! لموس در بخشی از مصاحبه خود مدعی شده است که مادر لیونل مسی دلیل اصلی جدایی او با این فوق ستاره دنیای فوتبال بوده است.

همچنین بخوانید: بدل جیمین: وقتی آرزوی جیمین شدن، جان بازیگر کانادایی را گرفت!+عکس بعد عمل زیبایی

تصویر لیونل مسی کنار مادرش

لیونل مسی2: تصویر لیونل مسی کنار مادرش

بیوگرافی لیونل مسی

لیونل مسی در تاریخ 24 ژوئن 1987 در شهر روزاریو آرژانتین به دنیا آمد. مسی با 169 سانتی‌متر قد از اسطوره های فوتبال جهان است. او در پست‌های وینگر و مهاجم بازی می‌کند. نام کامل او لیونل آندرس مسی است. پدرش خورخه هوراکیو مسی، مدیر بخشی از یک کارخانه استیل بود و مادر مسی به نام سلیا ماریا کوچیتینی به کار در بیرون از منزل می پرداخت.

درباره میزان تحصیلات مسی اطلاعات زیادی وجود ندارد اما در برخی منابع خبری گفته شده تا 9 کلاس درس خوانده و فراگیری حرفه ای فوتبال و شناسایی استعدادش توسط آکادمی بارسلونا موجب شد که مسی به تحصیل ادامه ندهد. عده ای هم می گویند که لیونل مسی در مجموع فقط 6 کلاس درس خوانده است. این فوتبالیست برجسته آرژانتینی ازدواج کرده و دارای فرزند است.

شاید جالب باشد: خواننده کانادایی مشهور به بیماری عجیب و دردناکی مبتلا شد+ عکس

اوایل زندگی لیونل مسی

والدین مسی ایتالیایی اسپانیایی تبار هستند که به آرژانتین مهاجرت کردند. لیونل مسی دچار اختلال هورمونی بود؛ پزشکان زمانی که مسی تنها 11 سال سن داشت متوجه شدند که او از کمبود هورمون رشد در بدنش رنج می برد؛ اختلال مهمی که درمانش هزینه زیادی داشت و هر شب باید هورمون رشد تزریق می کرد و باشگاه پرطرفدار بارسلونا به خانواده مسی پیشنهاد پرداخت هزینه درمان او را داد به شرطی که آنها به اسپانیا مهاجرت کنند. بدین ترتیب لیونل مسی همراه با پدرش عازم بارسلون شدند و همان جا در آکادمی باشگاه جوانان بارسلونا ثبت نام کرد.

از نظر تعداد خواهر و برادر مسی 2 برادر بزرگتر از خود دارد که نام آنها رودریگو و ماتیاس است و همچنین یک خواهر به نام ماریا سل دارد. از صفات جالب توجه لیونل مسی خانواده دوست بودن اوست. تمام امور حرفه ای این ستاره در جهان فوتبال ازسوی خانواده اش اداره می شود به گونه ای که پدر مسی مدیر برنامه های اوست و برادرش رودریگو یکی از مدیر تبلیغات و برنامه ریز مسی است، مادر مسی و برادر دیگرش هم مدیریت سازمان های خیریه تحت نظر مسی را برعهده دارند. برادران مسی به فوتبال نمی پردازند و حوزه بیزینس را به عنوان شغل خود برگزیده اند و برندهای تخصصی خود  را دارند.

شاید خوشتان بیاید: بی تی اس و حقایقی جالب از اعضای آن که نمی دانید! شلخته ترین فرد را می شناسید؟

ازدواج لیونل مسی و فرزندان او

لیونل مسی همسرش آنتونلا روکوزو را از 5 سالگی می شناخت؛ چراکه آنها همسایه و مدت ها همبازی بوده اند. مسی معروف به لئو 9 سال بیشتر نداشت که عاشق آنتونلا شد و با گذشت 21 سال این رابطه عاشقانه و رمانتیک به ازدواج ختم شد. لیونل مسی در سال 2007 میلادی در مصاحبه ای ارتباط خود را با دختری که ساکن آرژانتین است اعلام کرد.

سال بعد لیونل مسی رابطه اش را به شکل رسمی اعلام کرد. نام همسر مسی آنتونلا روکوزو است. آنها در سال 2010 در یک مراسم خصوصی و خانوادگی نامزد و چند سال بعد ازدواج کردند. تاریخ ازدواج این زوج 30 ژوئن 2017 بود؛ جشنی بسیار بزرگ و بی نظیر در یک هتل لوکس با بیش از 200مهمان که فوتبالیست های مشهور فراوانی مانند سرخیو آگوئرو، کارلوس پویول، ژاوی هرناندز و سسک فابرگاس در آن حضور داشتند.

اینم جالبه: مه لقا مینوش زاد بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان و حقایقی که درباره او نمی دانید!

مسی و همسرش دارای 3 فرزند هستند؛ اولین فرزند لیونل مسی و آنتونلا در سال 2012 به دنیا آمد که یک پسر به نام تیاگو بود. این زوج عاشق تولد دومین پسر خود را در سال 2015 جشن گرفتند. آنها نام  متئو را روی پسر دوم شان نهادند. جالب است که سومین فرزند لیونل مسی و همسرش هم پسر بود که در سال 2018 متولد شد.

نام فرزند سوم لیونل مسی و آنتونلا کیورو است. همسر مسی آنتونلا روکوزو به امور خانوادگی بسیار اهمیت می دهد و این امر را می توان از عکس هایی که او از خود و اعضای خانواده اش در شبکه اجتماعی می گذارد فهمید. جالب تر اینکه آنتونلا پیگیر جدی فعالیت ها و مسابقات همسرش مسی است و در بسیاری از جشن ها همراه اوست. آنتونلا پس از برد بارسلونا در بیست و ششمین لیگ فوتبال جشن بزرگی را برای همسرش ترتیب داد.

عجیب: نسرین جواد زاده: چیزی به اسم نان در زندگی من وجود ندارد!

ورود لیونل مسی به فوتبال

خورخه پدر مسی سرمربی یک تیم ملی جوانان در آرژانتین بود. جالب است که پسرش لیونل مسی در 5 سالگی به تیم او پیوستو برای نخستین بار به طور جدی در عرصه فوتبال پا به توپ شد اما همان طور که گفته شد مسی از اختلال هورمون رشد رنج می برد و درنتیجه در اولین روز حضور این فوتبالیست کوچولو در باشگاه به او اجازه همراهی با سایر بازیکنان را ندادند.

مسی همراه مربی خود به تمرین دریبل‌ زنی پرداخت و در این کار چنان مهارتی پیدا کرد که وقتی بچه‌ ها می‌ خواستند برای بازی یارکشی کنند او نخستین گزینه انتخابی بود. درخشش مسی در سن کم موجب شد یک باشگاه محلی قدرتمند به نام نولز اولد بویز او را که 8 سال بیشتر نداشت جذب کند.

اینم جالبه: ماجرای لال شدن لیندا کیانی و دغدغه وجود خدا از زبان خانم بازیگر که تا به حال نشنیده اید!

کارهای خیر لیونل مسی

لیونل مسی به جای ولخرجی و خوشگذرانی بیشتر وقتش را صرف کارهای خیریه می کند و البته از تیپ و ظاهرش هم غافل نمی شود. مسی فوتبالیستی است که همچون فوتبال کارهای خیریه را هم به طور جدی دنبال می کند. او یک موسسه خیریه به نام بنیاد لیونل مسی را در سال 2007 تاسیس کرد که کودکان آسیب دیده را نه تنها تحت درمان قرار می دهد بلکه حمایت تحصیلی نیز می کند.

مسی به همت یک بنیاد خیریه با 30 کودک بیمار دیدار و آنها را خوشحال کرد. مسی برای رشد و پرورش نوجوانان و جوانان مکزیکی مبلغ یکصدهزار دلار به یونیسف مکزیک کمک کرد زیرا شنیده بود آمار ترک تحصیل در این کشور بالاست و برای جلوگیری از ترک تحصیل نوجوانانی که مجبور به کار کردن برای گذران زندگی بودند این اقدام زیبای انسان دوستانه را انجام داد.

جالب است بدانید کارهای خیریه لیونل مسی به اینجا ختم نمی شود. او هزینه های درمان یک پسر مراکشی را هم تقبل کرده بود؛ این پسربچه مراکشی به درد مسی در کودکی دچار بود؛ کمبود هورمون رشد در بدن که او را با مشکلات زیادی همراه کرده بود و به دلیل فقر پدر خانواده قادر به پرداخت هزینه های درمانی اش نبود. ولید کشاش نام این پسر 12 ساله بود که آرزویش این بود که بتواند فوتبالیست شود و لیونل مسی این اسطوره آرژانتینی را الگویش قرار داده بود. این پسر کوچک در اینترنت از اسطوره اش در فوتبال تقاضای کمک کرد.

جالب است که لیونل مسی این موضوع را پیگیری و تمام هزینه های درمانی او را تا 6 سال آینده تقبل کرد و شادی او و خانواده اش را رقم زد. علاوه بر اینها لیونل مسی برای تجهیز بیمارستان کودکان در شهر روساریو در 300 کیلومتری شمال بوئنوس آیرس 600 هزار یورو اهدا کرد؛ این مبلغ خرج بازسازی واحد تومورشناسی در بیمارستان کودکان ویکتورویلدا و نیز هزینه سفر پزشکان به بارسلونا برای آموزش پرداخت شد.

لیونل مسی از مارس 2012 به عنوان یکی از سفرای خیریه یونیسف معرفی شده است. بنیاد لئو مسی با بهره گیری از برنامه های یونیسف در آرژانتین، مکزیک و اسپانیا به فعالیت می پردازد. او سراغ آموزش بچه های کوچک در کشور روسیه نیز رفته بود تا بتوانند کودکان را خوشحال کنند و در توسعه سواد و دانش در این کشور نقش داشته باشند.

شاید برایتان جالب باشد:

میترا حجار ثابت کرده که سن فقط یک عدد است!

درآمد معروفترین مدل های زن در جهان چه میزان است؟

مراسم نامزدی ادا اجه بازیگر نقش ییلدیز+ عکس شوهرش

بیوگرافی امبر هرد + حقایقی که تا به حال درباره‌ی او نمی دانستید!!!

کیوانچ تاتلیتوغ 6 سال از همسرش کوچکتر است و چیزهایی که نمی دانید!

الناز گلرخ و همسرش حمید فدایی، مدل های ایرانی معروف در اینستاگرام!

کایلی جنر دوباره فیلرهایش را تخلیه کرد! مد لب های طبیعی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + هجده =

دکمه بازگشت به بالا