;
ریپورتاژ آگهی

معرفی سوغات شهر ارومیه

معرفی سوغات شهر ارومیه

همانطور که میدانید نقل ارومیه  یکی از خوراکی های لذیذ و دلنشین و مخصوص شهر ارومیه می باشد.نقل یکی از برترین سوغات این شهر زیبا می باشد، که با مصرف آن در کنار عزیزان خود میتوانید لحظاتی شیرین و به یاد ماندنی را برای خود و عزیزان خود به ارمغان بیاورید.هم میهنان عزیز به راحتی می توانند با چند کلیک ساده در خانه یا محل کار خود نشسته و سوغات شهر ارومیه را تنها با یکی دو روز به راحتی تهیه بکنند.

سوغات ارومیه

  • نقل گردویی زعفرانی
  • نقل گردویی گل محمدی
  • نقل گردویی وانیلی
  • نقل ابریشمی بیدمشکی
  • میکس گل محمدی و زعفرانی
  • نقل میکس گردویی زعفرانی و وانیلی
  • این محصولات در بسته بندی های یک کیلویی و نیم کیلویی قرار می گیرد،در قسمت های پایین تر از سوغات ارومیه برای شما عزیزان توضیحاتی خواهیم داد

نقل ابریشمی بیدمشکی

یکی از بهترین و پر طرفدار ترین سوغات شهر ارومیه نقل ابریشمی بیدمشکی می باشد،این نقل بسیار نرم می باشد به خاطر همین عمل شهرت ابریشمی را به خود گرفته است،بیدمشک فروانی که با این نقل ترکیب گرفته است این نقل را بسیار لذیذ و خوش مزه کرده است،همانطور که می دانید بیدمشک برای  درمان قلب بسیار مفید می باشد.

این گل مخصوص منطقه آذربایجان غربی می باشد،و در فصل بهار بیدمشک یا همان پیش پیشا شکوفه می زند،در تهیه نقل بیدمشکی خلال بادام را با گل بیدمشک در فصل بهار فرآوری کرده و خلال بادام عطر و طعم و رنگ بی نظیر بیدمشک را به خود میگیرد.هم میهنان عزیز می توانند این نقل پر خواص و خوشمزه را تنها با چند کلیک ساده تهیه کنند.

نقل گردویی زعفرانی

نقل زعفرانی و گردویی از محبوب ترین و لذیذ ترین نوع های نقل این شهر می باشد.

چرا که علاوه بر طعم لذیذ و دلنشین این نقل ها دارای خواص بینظیری برای سلامتی انسان نیز دارا می باشد.

چرا که نقل گردویی زعفرانی به علت دارا بودن زعفران زیاد، مفید برای شادابی پوست و کنترل اعصاب و نیز نقل گردویی به علت دارا بودن مغز گردو بسیار مفید برای مغز و فشار خون می باشد.

ترکیب این دو نوع نقل در کنار چای میتواند بنیان گذار لحظات شاد و شیرینی برای شما عزیزان در کنار خانواده خود به ارمغان داشته باشد.

معرفی سوغات شهر ارومیه 2

نقل گردویی گل محمدی

نقل گل محمدی، یکی از پر طرفدارترین محصولات فروشگاه نقلستان می باشد.

پیشنهاد ما این است حتما از محصولات دیگر نیز حداقل به صورت نیم کیلویی تهیه فرمائید تا از طعم بی نظیر نقل ارومیه بی بهره نمانید.نقل گردویی گل محمدی با گل برگ های محمدی ترکیب شده است این عمل شیرینی را جذاب و خوش عطر و بو کرده است،ما پیشنهاد می کنیم حتما این نقل بینظیر را در سبد خرید خود اضافه بکنید،و شیرینی نقل گردویی گل محمدی را برای شما عزیزان در کنار خانواده خود به ارمغان داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دیگر محصولات مانند ” نقل گردویی وانیلی ” می توانید کلیک کنید و وارد سایت نقلستان شوید.

روش های ارسال نقلستان

فروشگاه اینترنتی نقلستان با دارا بودن کادری مجرب و دانش آموخته در جهت تولید انواع نقل و عرقیات و حلوا فعالیت می کند و به شما عزیزان این نوید را می دهد که می توانید با خیالی آسوده و امن نسبت به خرید محصولی با کیفیت و اصیل در خورشان شما هم میهنان عزیز و نیز اصالت شهر ارومیه اقدام فرمایید.

معرفی سوغات شهر ارومیه 3

شما عزیزان می توانید با مراجعه به بخش خرید نقل ارومیه اقدام به تهیه نقل و نیز انتخاب روش ارسالی خود کنید

که فروشگاه اینترنتی نقلستان با قرار دادن انواع روش های ارسال برای شما عزیزان کار را برای شما آسان و تحویل محصول را در درب منزل یا محل کار فراهم کرده است.

  • تیباکس
  • اتوبوس
  • پیک برای همشهری های عزیزی که در ارومیه زندگی می کنند،{داخل شهر پیک رایگان می باشد}

با تمامی تفاسیری که در قسمت بالا ارائه دادیم مطمئنا فروشگاه اینترنتی نقلستان تمام تلاش خود را در مرحله اول رضایت و سلامتی شما عزیزان میباشد.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. ارومیه قلب آذربایجان ❤
    به دیار آذربایجان ارومیه شهر والیبالی و والیبال نشین خطه آذربایجان دومین شهر ترک نشین ایران بعد از شهر برادر و قارداش تبریز ❤شهر شهیدان باکری ها و امینی ها فرمانده لشگر قهرمان 31عاشورا، شهر کاپیتان تیم ملی والیبال سعید معروف، شهر والیبالی و پایتخت والیبال آذربایجان ، شهر آشیق های آذربایجان، شهر مهد و فرهنگ و قلب ابدی آذربایجان خوش آمدید ❤
    آذربایجان دیارنا گوزل اورمیه شهرینه چوخ خوش گلیبسیز ❤
    به دیار آذربایجان شهر زیبایی ارومیه خیلی خوش آمدید ❤
    ما آذربایجانی ها بخصوص اورمیه ای ها به ترکی ( اورمولوها) خونگرمو مهمان نوازیم ❤

    یاشاسین ایران ❤
    یاشاسین آذربایجان ❤
    یاشاسین اورمیه ❤
    یاشاسین ترک ❤
    URMİA ❤AZERBAYCAN

  2. ارومیه قلب آذربایجان ❤خاک ابدی و خط قرمز ترکها یاشاسین اورمیه ❤یاشاسین آذربایجان ❤یاشاسین ترک ❤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + هفده =

دکمه بازگشت به بالا