;
سرگرمی

آب نبات را در بین پروانه ها در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید! آیا آماده اید؟ پس شروع کنید

تست بینایی آب نبات بین پروانه ها: وقت آن است که مهارت های بصری خود را آزمایش کنید ! تست بینایی آب نبات بین پروانه ها یک راه سرگرم کننده برای به چالش کشیدن خود و حتی رقابت با دوستانتان است . هدف این است که در کمتر از 10 ثانیه یک آب نبات در میان پروانه ها پیدا کنید، چقدر می توانید سریع باشید؟

اگر از این نوع چالش ها لذت می برید ، مطمئن شوید که به طور مرتب سایت ما را بررسی کنید زیرا ما به طور مرتب آنها را برای سرگرمی شما پست می کنیم . پس آماده شوید تا خودتان را به چالش بکشید و آب نبات را پیدا کنید!

خیلی جالبه: تست شخصیت: میخای بدونی فردی عجول یا صبور؟پس بگو اولین تصویری که دیدی چی بود

آیا برای یک بازی فکری بصری سرگرم کننده و هیجان انگیز آماده هستید ؟ ما یک تکه آب نبات را در میان انبوهی از پروانه ها پنهان کرده ایم و شما 10 ثانیه فرصت دارید تا آن را پیدا کنید! این یک راه عالی برای آزمایش تمرکز و مهارت های جستجوی بصری است. روی جزئیات تمرکز کنید و وقت خود را صرف کنید .

از دست ندهید: خانوم مکانیک کدوم کشور خوشگل تره؟ دختر ایرانی واقعا کراشه!

تصویر تست بینایی آب نبات بین پروانه ها

تست بینایی آب نبات بین پروانه ها 1

.

.

.

حل بازی های فکری تصویری می تواند چالش برانگیز باشد ، اما همچنین بسیار سرگرم کننده است . برای یافتن آب نبات در بین پروانه ها در کمتر از 10 ثانیه ، مهم است که روی کار در حال انجام تمرکز کنید و با دقت مشاهده کنید . ذهنی باز داشته باشید و به دنبال الگوهایی در تصویر باشید. برای دیدن هر پروانه وقت بگذارید و به دنبال هر گونه ناهنجاری مانند اندازه ها، شکل ها یا رنگ هایی باشید که با بقیه متفاوت است. برای کارهای دشوارتر، یک قدم به عقب برگردید و به تصویر به طور کلی نگاه کنید. به این ترتیب می توانید به سرعت هر تفاوتی را که می تواند شما را به راه حل هدایت کند شناسایی کنید .

آزمون بینایی: یه دختر بازیگوش بین فلامینگوها قایم شده اگه گفتی کجا؟

.

.

.

پاسخ تست بینایی آب نبات بین پروانه ها

جالبه: اگه خیلی دیدت قوی باشه می تونی تفاوت های دو تا اسب رو ببینی!

تست بینایی آب نبات بین پروانه ها 2

آیا تست بینایی آب نبات بین پروانه ها را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید برایتان جالب باشد

داستان غلام شل در حجله دختر شیخ عرب

کدام یک از افراد داخل تصویر یک بیگانه فضایی می باشد؟

داستان عطایش را به لقایش بخشیدم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + دو =

دکمه بازگشت به بالا