;
سرگرمی

داستان الهام بخش یک مربی 102 ساله شنا که قصد بازنشستگی ندارد.

مربی 102 ساله شنا: مهم نیست که از کدام پزشک بپرسید، آنها می گویند که فعالیت بدنی در مراحل بعدی زندگی می تواند به پیشگیری یا به تاخیر انداختن بسیاری از مشکلات سلامتی کمک کند. به همین دلیل است که آنها 150 دقیقه ورزش با شدت متوسط ​​یا 2 روز در هفته جهت تقویت عضلات را توصیه می کنند. به نظر می رسد پگی کنزاک، یک زن 102 ساله از اورگان، این واقعیت را کاملاً درک کرده است. زندگی او باید الهام بخش همه ما باشد که مدام در مورد فعالیت بدنی بهانه می‌آوریم.

مربی 102 ساله شنا

پگی بیش از نیم قرن است که به آموزش شنا می پردازد. حرفه او به عنوان یک مربی شنا به طور غیرمنتظره ای شروع شد، زمانی که، دهه ها پیش، او در YMCA در منطقه خود شنا می کرد. یکی از دوستانش از او خواست که نوزادش را برای آموزش شنا ببرد و پگی بدون هیچ تردیدی پذیرفت.

از آن روز به بعد، او هرگز از رفتن به آب با بچه های 6 ماهه تا 3 ساله دست نکشید.وی می گوید: “این فقط یک شادی در زندگی من است. دارم باهاشون بازی میکنم من کار نمیکنم؛ دارم بازی میکنم.”

پگی کونزاک مربی 102 ساله شنا

 

مادر یکی از کودکانی که تحت نظر پگی مشغول آموزش هست برخی از ترفندهای وی را فاش می کند. جنیفر رید دخترش را که ناشنوا است برای آموزش شنا نزد پگی می برد و او از تاثیری که روی فرزندش گذاشته شگفت زده می شود. پگی واقعا عالی است زیرا بسیاری از ژست‌ها و نشانه‌های ساده را با هم ترکیب می‌کند. دریافت پشتیبانی یک به یک همه تفاوت را ایجاد کرده است.»

نه تنها این، بلکه در پایان هر درس، پگی با شاگردانش به صورت هوکی پوکی می رقصد و باعث می شود که همه احساس وجد بیشتری کنند. به این ترتیب او توانسته است روی هر بچه کوچکی که به درس های او می رود تأثیر بگذارد.

مربی 102 ساله شنا و آموزش کودکان

پگی زندگی بسیار فعالی دارد و کار کردن به زندگی او معنا می بخشد. من الهام گرفته ام که صبح ها بیدار شوم، آماده شوم. و من هنوز ماشینم را می‌رانم و به محل تمرین می‌آیم و صبح را می‌گذرانم. چه کار دیگری می توانم انجام دهم که با ارزش تر باشد؟» پگی گاهی اوقات می گوید که زمان بازنشستگی فرا رسیده است، اما او هرگز این کار را انجام نمی دهد، زیرا شاگردانش متحد می شوند تا او  بماند. آنها فقط می دانند که هیچ کس نمی تواند جایگزین او و پیوندهای عمیقی که او با تک تک بچه ها ایجاد می کند، بگیرد.

اما پگی فقط در زمینه تدریس فعال نیست. در روزهایی که به بچه هایش آموزش نمی دهد، 10 تا 12 دور در استخر شنا می کند. او معتقد است که فعال ماندن و حفظ یک رژیم غذایی تمیز به او این امکان را داده است که عمر طولانی داشته باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 6 =

دکمه بازگشت به بالا