;
سرگرمی

با شناسایی سگ پنهان شده در میان برگ ها ظرف کمتر از 7 ثانیه تیزبینی خودت رو اثبات کن.

آزمون بینایی با سگ پنهان شده میان برگ ها: در مطلب امروز تصویر زیبایی از استتار حیوانات را برای شما به اشتراک گذاشته ایم. در این تصویر شما شاهد استتار یک سگ در میان برگ های پاییزی درختان هستید. این عکس‌ زیبا در یکی از شهر های آمریکا گرفته شده است. شما در این عکس متوجه توانایی عجیب سگ بازیگوش در استتار می شوید. این که چگونه به آسانی در میان برگ ها خودش را مخفی کرده است.

همین مسئله سبب شده تا برخی افراد از این تصاویر در کنار زیبایی های طبیعی آن برای تفریح و سرگرمی نیز استفاده کنند. عکاس این تصویر از دوستان خود خواست تا سگ بازیگوش را در تصویر شناسایی کنند. در آزمون بینایی با سگ پنهان شده میان برگ ها شما باید بتوانید در عرض 7 ثانیه این سگ را شناسایی کنید.

 

تصویر آزمون بینایی با سگ پنهان شده میان برگ ها

آزمون بینایی با سگ پنهان شده میان برگ ها 1

.

.

.

بازی های فکری می توانند امتیاز IQ شما را بهبود بخشند. از آنجایی که پازل ها می توانند حافظه، تمرکز، دایره لغات و مهارت های استدلال ما را بهبود بخشند،خود به خود ضریب هوشی ما را نیز بالا می برند. مطالعه ای در دانشگاه میشیگان نشان داد که انجام پازل به مدت حداقل 1دقیقه در روز می تواند ضریب هوشی شما را تا 4 امتیاز افزایش دهد.

.

.

.

پاسخ آزمون بینایی با سگ پنهان شده میان برگ ها

 

آزمون بینایی با سگ پنهان شده میان برگ ها 2

آیا آزمون بینایی با سگ پنهان شده میان برگ ها را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا