;
سرگرمی

در تست منطقی تصویر به نظر شما کدام مورد تصویر اشکال داره و باید در10ثانیه پیدا کنید!!!

تست منطقی تصویر:آیا می دانستید اولین کامپیوتر الکترونیکی قابل برنامه ریزی ۱۷۰ متر مربع و وزن آن ۲۷ تن بود؟ در سال 1945 ایجاد شد و قادر به حل تمام مسائل محاسباتی بود. با توجه به اینکه امروزه کوچکترین کامپیوتر جهان، تنها 0.04 میلی متر مکعب اندازه دارد، این یک واقعیت باورنکردنی است.

تست منطقی تصویر

روی این میز با رایانه روی آن، چیزی درست نیست.این تست یک بازی جذاب و چالش برانگیز است که برای تمامی سنین و سطوح مناسب است. اگر می خواهید مهارت های منطقی و کسر خود را بهبود بخشید، این بازی برای شما مناسب است. اگر به دنبال توسعه مهارت های تحلیلی و مشاهده ای خود هستید، این بازی نیز برای شما مناسب است.

این یک تست سرگرم کننده است که قرار است شما را سرگرم کند. این بازی شما را به چالش می کشد تا از تمام مهارت های خود استفاده کنید و یافتن راه حل به شما احساس رضایت می دهد که در طول روز شما را آرام می کند.

همچنین با حل این نوع بازی ها به احتمال زیاد راه حل های خلاقانه ای برای موانع روزمره پیدا خواهید کرد. این بازی را می توان به صورت انفرادی یا گروهی انجام داد که به شما امکان رقابت با دیگران را نیز می دهد.

 

تست منطقی تصویر-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست منطقی تصویر

 

تست منطقی تصویر-2

در آزمون داده شده، ناهنجاری تاریخی است که در رایانه و تقویم متفاوت است. اگر توانستید ناهنجاری را پیدا کنید، به شما تبریک می گویم! شما نشان دادید که فهیم هستید و منطق عالی دارید.

اگر در یافتن ناهنجاری موفق نبودید، ناامید نشوید. بازی ها و تمرین های مشابه زیادی در سایت وجود دارد تا مهارت های تحلیلی و قیاسی شما را توسعه دهید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا