;
سرگرمی

معمای مرد بدجنس: همسر مرد کیست؟ پاسخ به آن کاربران را گیج کرد!

معمای مرد بدجنس: این آزمون سرگرمی ذهن شما را به چالش خواهد کشید، پس حسابی دقت کنید و این سوال هوش تصویری را دست کم نگیرید. این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

با دقت کافی در عکس مشخص کنید کدامیک یک از سه زنی که در تصویر مشاهده می کنید، همسر واقعی مرد است؟

 

حتما ببین: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

 

معمای مرد بدجنس: آیا می توانید همسر این مرد را بیابید؟

معمای مرد بدجنس

معمای مرد بدجنس: طرز فکر ما به این بستگی دارد که کدام سمت مغز ما در هر فردی غالب است. بنابراین سوالات هوش تصویری نشان می دهد که درک شما در چه سطحی قرار دارد.

.

.

.

.

.

معمای مرد بدجنس:برای دیدن پاسخ صحیح به پایین اسکرول کنید

.

.

.

.

پاسخ معمای مرد بدجنس

زنی که لباس بنفش پوشیده همسر اوست. چون هر دو حلقه یکسان در دستشان دارند

پاسخ معمای مرد بدجنس

معمای مرد بدجنس: بسیاری از کاربران زن مو بلوند را همسر واقعی مرد می دانستند؛ چون گوشه موهایش آبی رنگ شده و آن را به خالکوبی مرد تشبیه می کردند! اما این هیچ معنی نداشت. ما در صورتی می توانستیم چنین نتیجه ای بگیریم که زن یا مرد عکس همدیگر را تتو می کردند.

معماهای ما را از دست ندهید!

اجازه ندهید این فرصت از دستتان برود و با چالش های باورنکردنی که مجله گفتنی هر روز می گذارد نشان دهید که چه توانایی هایی دارید:

این آزمون های هوش می توانند علاوه بر محتوای سرگرمی عملکرد مغزی شما را نیز افزایش دهند. معمولا همه ما در طول روز در حال انجام کارهای تکراری هستیم و گاهی احساس می کنیم که مغز در یک حالت پیش فرض و ربات گونه به فعالیت می پردازد. این مسئله در دراز مدت می تواند توانایی های مغزی ما را مختل کند و حتی دچار بیماری های ناشی از اختلال حواس و خستگی مفرط شویم.

بنابراین همه ما بایستی با انجام یک سری تمرینات، نبوغ و قوه خلاقیت فکری خود را تحریک کنیم. این آزمون های هوش یکی از بهترین چالش های مغزی پیش روی شماست. شما فقط باید چند دقیقه در روز را به حل این نوع از تست ها اختصاص دهید. باور کنید پشیمان نخواهید شد و با حل تست ها مهارت های حل مسئله تان افزایش خواهد یافت.

لینک های مرتبط:

آیا صبر جزئی از شخصیت شماست؟ تعداد خرس هایی که می بینید نشان می دهد!

تست شخصیت: اولین تصویری که می بینید مشخص می کند که مهمترین رویاهای شما چیست؟

سوال هوش زن باردار: کدام زن باردار است؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. زن مرد بدجنس رو‌ همان زن لباس بنفش تشخیص دادم ولی نه از ان حلقه از روی ترسی که در نگاهش به مرد هست .چون شما مرد را به بدجنسی معرفی کردید و شخصیت ان مرد به ازار دادن میخورد و ترس در زن بنفش از رفتار ان مرد میشود حس شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا