;
رابطه و ازدواجسبک زندگی

خواستگاری زنان از آقایان؛ چرا دخترها نمی‌توانند به خواستگاری بروند؟

خواستگاری زنان از آقایان: زمانی که دختر به پسر علاقه پیدا میکند، دربعضی از موارد پسر ها دید مثبتی از اینکه دختر از ان ها خواستگاری کند ندارند و بنابراین ما روشی را برای شما عزیزان توضیح داده ایم که این کار به راحتی انجام شود.

در بسیاری از کشور ها این رسم وجود دارد که پسر از دختر خواستگاری میکند. اما موارد داریم که دختر علاقه به پسر پیدا میکند و اینکه در عرف برخی از کشورها و یا در اداب و رسوم ها این کار زشت و به فرهنگ انها نمیخورد. ولی ما در رابطه با این موضوع برای شما سخن گفته ایم. نتایج خواستگاری دختر ها از پسر ها بیان کرده ایم. خواستگاری دختران از پسران را در رابطه و ازدواج مجله زندگی ببینید.

خواستگاری زنان از آقایان

با علم براینکه دختر و پسر هیچ گونه برتری نسبت به یکدیگر ندارند و تنها در ذات و عملکرد بایکدیگر متفاوند باید گفت: دختران در ضمیر و باطن خود زمینه مادر شدن را دارند تا می‌توانند این وظیفه الهی را که با محبت و آرامش آمیخته است به نحو احسن انجام دهند.همیشه در جامعه از دختران از انسان‌هایی آرام و احساساتی یاد شده است که می‌توانند با حضور خود آرامش را به محیط هدیه کنند.

پیشنهادی: از بین بردن مورچه ها با روش های طبیعی و ساده

خواستگاری دخترها

خواستگاری دختر از پسر برای ازدواج

حال باید نگریست که دختران با اینگونه روحیه که در کالبدشان دمیده شده می‌توانند ناگهان به خواستگاری پسری بروند وزمانی که جواب منفی دریافت کردند، به راحتی از کنار آن بگذرند و به سراغ پسر دیگری بروند.موضوع مطرح شده تمام مطلب نبود، چراکه اگر از بعد دیگری به این فرآیند نگاه کنیم می‌بینیم که در مرحله آخر این دخترانند که جواب مثبت و منفی یک ازدواج را می‌دهند.

جالبه: رابطه آلبرت انیشتین با زنش که مو به تنتان سیخ می کند+ عکس

خلاصه کلام آن که ساختار شخصیتی هریک از دو جنس زن و مرد به گونه ای است که هر کدام ویژگی های لازم را در مسیر تحول وجود و نیل به کمال شخصیت بی بدیل خود دارا هستند. تفاوت های زیستی و روان شناختی موجود میان زن و مرد هگز به معنای برتری یکی بر دیگری نیست، کهاین تفاوت ها بیانگر ویژگی ها و نیازهای خاص، قابلیت ها و مسؤولیت های ویژه و در خور هر کدام از ایشان است.

ببینید: ۷ ترفند طلایی برای قرمزتر شدن رنگ رب گوجه‌ فرنگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

دکمه بازگشت به بالا