;
سرگرمی

باهوشا 10 ثانیه ای بگن به جای علامت سوال چه اعدادی باید قرار دهیم تا معادله درست شود؟

تست هوش ریاضی با توپ های بیلیارد: سوالات ریاضی، معماها و ..و می توانند میزان عملکرد مغز شما را افزایش دهند. افزایش عملکرد مغز می تواند در بلند مدت، جزئی نگری، دقت و تمرکز و حتی هوش شما را افزایش داده و از سوی دیگر سلامت مغز شما را تضمین کنند.امروز ما تست هوش ریاضی با توپ های بیلیارد را برای شما تدارک دیده ایم.

دانستن درباره‌ هوش و اندازه‌گیری آن همیشه یکی از دغدغه‌های بشر بوده است. هوش از آن دست پدیده‌های روانشناختی است که نظرات گوناگونی درباره‌ی آن وجود داشته و دارد. برخی از روانشناسان و محققان معتقدند که هوش یک توانایی اکتسابی است که در اثر تعامل با محیط اطراف آموخته می‌شود، عده‌ای آن را یک توانایی و استعداد ذاتی می‌دانند که توسط ژن‌ها و الگوی وراثتی افراد تعیین می‌شود.

جالبه ببینید: چیستان: چه اختراعی به شما اجازه می دهد آن طرف دیوار را نگاه کنید؟

تصویر تست هوش ریاضی با توپ های بیلیارد

تست هوش ریاضی با توپ های بیلیارد 1

.

.

.

عده‌ای معتقدند که هوش انسان در سال‌های اخیر تکامل زیادی پیدا کرده و هوش کلی انسان‌ها با پیشینه نژادی و قومی متفاوت، تفاوت‌های زیاد و فاحشی با یکدیگر دارد. با توجه به دیدگاه اول، هوش اکتسابی است. بر همین اساس انواع و اقسام بازی های فکری و سوالات و معماها طراحی می شوند تا ضمن فراهم نمودن برای ورزش مغز، زمینه برای رشد مهارت ها و توانائیهای شناختی فراهم شود.تست هوش ریاضی با توپ های بیلیارد نیز جزو همین بازی های فکری می باشد که میزان هوش شما را در مدت زمان محدودی می سنجد.

.

.

.

پاسخ تست هوش ریاضی با توپ های بیلیارد

با توجه به تصویر توپ بیلیارد شماره 9 را اگر برعکس ککنیم عدد 6 بدست می آید که طبق تصویر زیر معادله درست می شود.

تست هوش ریاضی با توپ های بیلیارد 2

آیا تست هوش ریاضی با توپ های بیلیارد را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا