;
سرگرمی

تموم تفاوتها را در تفاوت تصویری موجودات آبزی در 10 ثانیه رو میتونی پیدا کنی؟

تفاوت تصویری موجودات آبزی: آزمون ها و چالش هایی که شما در آن ها باید تفاوت ها را شناسایی کنید، برای ورزش مغز بسیار مفید هستند. شما باید 5 تفاوت موجود در آزمون تفاوت تصویری موجودات آبزی را در کمتر از 10 ثانیه شناسایی کنید. اگر بتوانید در آزمون تفاوت تصویری موجودات آبزی، تفاوت ها را در زمان مشخص شده شناسایی کنید مشخص می شود که شما دارای ذهنی متمرکز و چشمانی تیزبین هستید.

این موفقیت مستلزم دقت کافی، تمرکز و قدرت بینایی کافی است. پس اگر جرات دارید تا میزان توانائیهای شناختی خود را مورد سنجش قرار دهید با آزمون تفاوت تصویری موجودات آبزی همراه شوید.

 

تصویر آزمون تفاوت تصویری موجودات آبزی

تفاوت تصویری موجودات آبزی 1

.

.

.

تمام حواس خود را فعال کنید و با غلبه بر تمرینات تصویری پیچیده نشان دهید که متخصص هستید. تمام جزئیات آزمون آزمون تفاوت تصویری موجودات آبزی را به دقت تجزیه و تحلیل کنید زیرا تنها در این صورت است که می توانید 5 تفاوت موجود در تصویر را پیدا کنید. همانطور که اشاره شد شما فقط 10 ثانیه فرصت دارید تا در این آزمون موفق شوید!

.

.

.

پاسخ آزمون تفاوت تصویری موجودات آبزی

آزمون تفاوت تصویری موجودات آبزی 2

آیا آزمون تفاوت تصویری موجودات آبزی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا