;
سرگرمی

آزمون دروغ سنج؛ آیا زن در حال خیانت کردن است؟

آزمون دروغ سنج برای کسانی طراحی شده که شم کاراگاهی دارند. اگر فکر می کنید در حل معماها خبره هستید این چالش را از دست ندهید. اتفاقی ناگوار در تصویر افتاده و مرد تصویر به همسر خود شک کرده است. حق با کدامیک است چرا؟

بخش سرگرمی گفتنی هر روز با جدیدترین و به روزترین مطالب در زمینه آزمون ها و سوالات هوش با شما همراه است. بنابراین امروز هم مجله گفتنی با یک آزمون تصویری جدید تحت عنوان آزمون شناخت چه کسی دروغ می گوید با شماست. آزمون دروغ سنج می تواند به خوبی سطح تیزبینی، دقت، تمرکز و تیزهوشی شما را به خوبی محک بزند. لذا اگر فکر می کنید باهوش و تیزبین هستید، باید بتوانید در زمان 3 ثانیه ای در آزمون دروغ سنج، متوجه شوید که آیا زن راست می گوید یا مرد؟ با مجله گفتنی همراه شوید.

حتمن انجام دهید: با جواب دادن به این 10 سوال؛ سن عقلی خود را بفهمید!

آزمون دروغ سنج

امروز در سوال آزمون دروغ سنج، شما با یک تصویر معمایی جذاب و در عین حال چالش برانگیز روبرو هستید. باید بتوانید این سوال معمایی موجود را در کمتر از 5 ثانیه حل کنید. یادتان باشد برای پیدا کردن پاسخ، باید به نشانه ها توجه کنید. نشانه ها به شما کمک می کنند که بهتر عمل کنید و زودتر به جواب برسید. اگر آماده هستید به تصویر ذیل مراجعه کنید و کسی که حقیقت را می گوید را شناسایی کنید. به واقع شما باید اثبات کنید آیا زن در صدد خیانت کردن به همسر خود است؟ یا اینکه مرد دچار اشتباه شده است!؟

پیشنهادی: داستان پهلوان پنبه؛ وقتی پهلوانان نمی میرند!

آزمون دروغ سنج

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون دروغ سنج

اگر به این قسمت از متن آزمون شناخت چه کسی دروغ می گوید رسیده اید، احتمالا هنوز به دنبال پاسخ هستید و قصد دارید جواب را ببینید. اما ما به شما پیشنهاد می کنیم تا بیشتر تلاش کنید و بیشتر مغز خود را به فعالیت وادار کنید. 5 ثانیه دیگر هم به شما فرصت خواهیم داد.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون دروغ سنج: مرد حقیقت را می گوید. زن واقعا خیانتکار است. یک مرد غریبه زیر کاناپه یا مبل پنهان شده است. کفش او دیده می شود! آیا شما متوجه شدید!؟

آزمون دروغ سنج1

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

همان گونه که بارها اشاره شده است آزمون ها، تست ها و سوالات معمایی جذاب هستند. لذا هر کسی دوست دارند که میزان دقت، هوش و تیزبنی خود را محک بزند. بر همین اساس برای محک زدن نیاز به ابزارهایی است، اما این ابزارهای چه چیزهایی می تواند باشد. کارشناسان معتقدند که بازی های فکری، تست ها، سوالات هوش، پازل های تصویری و … همگی می توانند زمینه را برای محک زدن مهارتهای شناختی ما فراهم کنند.

تحقیقات نشان می دهد که بازی های فکری بهترین تمرین ورزشی برای مغز شما هستند. مغز همچون جسم برای حفظ سلامتی نیازمند ورزش است. بازی های فکری این زمینه را برای مغز فراهم می کنند. اگر به صورت مرتب و منظم بازی های فکری را انجام دهید می توانید مغز خود را در سنین کهنسالی و میانسالی واکسینه کنید. به این ترتیب از بیماری هایی همچون فراموشی و آلزایمر پیشگیری خواهد شد.

شاید برایتان جالب باشد

جالبه: اگه مخ شرلوک داری بگو قاتل تصویر کدومه؟

بهترین عکس های کمدی حیات وحش 2023+ تصاویر برنده

خیلی جالبه: کسی که صاحب اصلی گربه می باشد را میتونی 7 ثانیه ای تشخیص بدی؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا