;
سرگرمی

آزمون دقت ذهن:سگی که خودش رو تو طبیعت مخفی کرده را 10 ثانیه ای پیدا کن!

آزمون دقت ذهن با سگ: ما هر روز مخاطبان خود را به چالش های تصویری جدید دعوت می کنیم. در این چالش ها تلاش می شود که تا فعالیت های مغزی افراد افزایش یابد. به باور محققان حل پازل ها، بازی های فکری و .. که نیازمند دقت و تمرکز فراوان است، فعالیت مغزی را افزایش می دهد. با افزایش عملکرد مغز، سطح توانائیهای شناختی افراد افزایش پیدا می کند.

در آزمون دقت ذهن با سگ، شما باید از تمام دقت و تمرکز خود برای یافتن سگی که در طبیعت توانسته است خودش را پنهان کند، استفاده کنید. البته برای یافتن این سگ  فقط 10 ثانیه فرصت دارید.

تصویر آزمون دقت ذهن با سگ

آزمون دقت ذهن با سگ 1

.

.

.

برای موفقیت در آزمون دقت ذهن با سگ ، فرد باید توانایی های شناختی قوی مانند تمرکز ، دقت ، و قدرت بینایی داشته باشد . همچنین مهم است که به جزئیات و توانایی تجزیه و تحلیل تصویر توجه داشته باشید. از مزایای این نوع بازی می توان به توسعه و تقویت مهارت های مشاهده ، بهبود تمرکز و تمرکز و ورزش ذهن اشاره کرد . برای بزرگسالان، این چالش ها به ویژه در فعال نگه داشتن ذهن و درگیر نگه داشتن آن مهم هستند .

.

.

.

پاسخ آزمون دقت ذهن با سگ

حتمن ببینید: معنی برچسب روی میوه ها که 99 درصد مردم نمی دانند!

آزمون دقت ذهن با سگ 2

آیا آزمون دقت ذهن با سگ را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

این مطالب را هم ببینید:

پیشنهاد می شود: مراسم ترسناک جن گیری در کره جنوبی+ عکس های مراسم

موزیک ویدئوی بی تی اس در سازمان ملل که دخترها را دیوانه کرد+ ویدیو

داستان رکب خوردن دختر جوان از دوستی با پسر جذاب

موزیک ویدیوی کودک فلسطینی که این روزها غوغا کرده+ویدیو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا