;
سرگرمی

آزمون ریاضی جمع بستنی قیفی؛ با پیدا کردن جمع بستنی قیفی ها در 7 ثانیه قدرت هوش ریاضیت را بسنج.

آزمون ریاضی جمع بستنی قیفی؛ حل بازی های فکری منطقی یک راه عالی برای فعال کردن سلول های مغز تنبل شما است و درست مانند پازل ها، بازی های فکری سرگرم کننده هستند و در عین حال شامل تفکر جدی هستند. مغز خود را برای چنین ماجراجویی با آزمون ریاضی جمع بستنی قیفی آماده کنید.

فقط برای سنجش قدرت هوش ریاضیتان 7 ثانیه فرصت دارید،هر چه در زمان کوتاه تری عدد گمشده را پیدا کنید نشان از بالا بودن قدرت هوشی شما دارد.

 

تصویر آزمون ریاضی جمع بستنی قیفی

آزمون ریاضی جمع بستنی قیفی 1

.

.

.

همانطور که از نام آن پیداست، بازی های فکری پازل هایی هستند که برای آزار دادن مغز شما می باشد که با فعال کردن سلول های مغز برای حل آنها ایجاد می شوند. بازی های فکری بدیهی است که نوعی پازل است که شامل تفکر جانبی برای حل است. بازی های فکری علاوه بر بهبود مهارت های تفکر تحلیلی شما بهترین منبع آرامش هستند. همچنین، ثابت شده است که بازی‌های فکری با تمرین در فواصل منظم، حافظه شما را تقویت می‌کنند.

.

.

.

پاسخ آزمون ریاضی جمع بستنی قیفی

ما پاسخ آزمون ریاضی جمع بستنی قیفی را در زیر برایتان شرح داده ایم که استفاده از محاسبات ساده با دنباله درست تنها چیزی است که برای حل این عبارات ریاضی نیاز دارید.

2 x 2 x 2 = 8

3 × 3 × 3 = 27

3 x 2 x 3 = 18

8 + 8 + 8 = 24

آزمون ریاضی جمع بستنی قیفی 2

آیا آزمون ریاضی جمع بستنی قیفی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

عجیب ترین ویژگی های افراد باهوش

1. از خود انتقاد می‌کنند

افراد باهوش از خودشان انتقاد می‌کنند! همه ما همه‌جا افرادی خودشیفته را می‌بینیم که مرتب دروغ می‌گویند چقدر خوب هستند. با این وضع اگر فردی را ببینیم که انتقادپذیر است و مرتب خودش را نقد می‌کند، نفس راحتی می‌کشیم.

همین‌که فردی به دنبال فخرفروشی و تحت‌تأثیر قراردادن دیگران نیست و پیوسته دنبال عیب‌های خود و اصلاح آنهاست، هوش او را نشان می‌دهد.

۲. ساکت‌اند

از جمله ویژگی افراد باهوش ساکت بودن آنهاست. همه فکر می‌کنند آدم‌های ساکت درون‌گرا هستند و به لحاظ روابط اجتماعی ضعیف عمل می‌کنند. این مسئله همیشه صحیح نیست.

نمی‌توان گفت که همه آدم‌های ساکت باهوش‌اند، اما افراد باهوش سعی می‌کنند اگر موقعیتش فراهم باشد گوشه‌ای ساکت بنشینند. این افراد به حرف‌هایی که زده شده گوش می‌دهند، فکر می‌کنند و خود را برای پاسخ آماده می‌کنند و همیشه سکوت را به گفت‌وگوهای بی‌هدف ترجیح می‌دهند.

۳. از مشکلاتشان فرار نمی‌کنند

فرد باهوش اجازه نمی‌دهد مشکلات فراوانی که در زندگی‌اش وجود دارند او را شکست بدهند. او پیش از اینکه مشکلاتش از کنترل خارج شوند، آنها را اولویت‌بندی می‌کنند و یکی‌یکی سراغشان می‌روند. اگر شما هم به‌راحتی با مشکلات مواجه می‌شوید، چالش‌های زندگی را با آغوش باز می‌پذیرید، به نظر می‌رسد آدم خیلی باهوشی هستید.

۴. دوستان‌ باهوش و خلاقی دارند

دوستانی که در کنار خود دارید همیشه نشان‌دهنده بخشی از شخصیت شما هستند. افرادی که هوش استثنایی دارند دوستانشان را هم از بین افراد خلاق، باهوش، فرهیخته و انتخاب می‌کنند. البته همیشه استثناهایی هم هست، اما اگر ۸۰درصد از آدم‌های زندگی‌تان آدم‌های باهوش و جالبی هستند، احتمالا شما هم جزو افراد باهوش هستید.

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا