;
سرگرمی

کدوم چهره حالت یه دروغگو رو نشون میده؟ آیا زبان بدن می فهمی؟

آزمون زبان بدن دروغگو: تصویر این معمای تصویری باعث سردرگمی می شود. یک نفر در دو قاب دیده می شود. ماموریت شما این است که در کمتر از 3 ثانیه بفهمید چه کسی دروغگو است؟ شما این شخص را پیدا کرده و از این طریق می توانید مهارت های فردی و شناختی خود را اثبات کنید.

از آنجایی که زمان زیادی برای حل آزمون زبان بدن دروغگو ندارید، مهم است که به تصویر دقت کنید. شما باید به شدت متمرکز باشید. به هیچ چیز غیر از این تست فکر نکنید. اگر در پازل تصویری زیر دقیق باشید، سریعتر از آنچه تصور می کردید به هدف خواهید رسید. بنابراین اگر واقعاً برای یافتن آنها به دقت و تمرکز نیاز دارید، چند ثانیه نفس بکشید و سپس دوستان خود را به چالش بکشید. آنها را غافلگیر خواهید کرد.

آزمون زبان بدن دروغگو

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون زبان بدن دروغگو

اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید باید به شما بگوئیم که زمان شما به پایان رسیده است. لذا می توانید از فرصت دوم خود برای رسیدن به پاسخ استفاده کنید. 5 ثانیه دیگر فرصت دارید تا آزمون را مورد بررسی قرار دهید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون زبان بدن دروغگو: برای حل این آزمون آشنایی با زبان و ایما و اشاره مهم است. احساسات واقعی صادقانه هستند و بازتولید آن همیشه آسان نیست. اگر فردی لبخند می زند، تنها لب های او نیستند که حرکت می کند. چین و چروک ها نیز باید در نزدیکی چشم ظاهر شود و ابروها نیز به طور خودکار به سمت پایین بروند. همین موضوع در مورد هر احساس دیگری نیز صدق می کند. لذا فرد اول از سمت چپ دروغگوست. لبخند او ساختگی است.

آزمون زبان بدن دروغگو2

برایتان جالب خواهد بود

بازسازی چهره واقعی شاعران ایرانی(حافظ و بقیه بزرگواران)+ تصاویر

اگه هوش کارآگاهی داری، سریع بگو که کدوم مرد میتونه یک قاتل روانی باشه!؟

کدام جانور است که اگر اسمش را وارونه کنیم، یک واحد اندازه گیری می شود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا