;
فرهنگ و هنرهنرمندان

الیزابت بازیگر انگلیسی پایتخت 5 و دکوراسیون بودایی منزلش + عکس

نیلوفر رجایی‌پور بازیگر انگلیسی پایتخت، بازیگری ایرانی است که در سریال «پایتخت5»، نقش یک زن انگلیسی به نام الیزابت را ایفا می‌کند. نیلوفر رجایی‌فر بازیگری ایرانی است که این نقش را «پایتخت» ایفا کرده، او 26 ساله و فارغ التحصیل لیسانس فیزیک از دانشگاه رویال لندن است و به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد.

این هم جالبه: استایل برگ ریزون گلنار گیلدخت بیرون سریال + عکس

نیلوفر رجایی‌پور بازیگر انگلیسی پایتخت

نیلوفر رجایی فر متولد 11 بهمن 1371 در شهر تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.او در این سریال در نقش یک دختر که قبلا عضو گروهک داعش بوده و از دست آنها فرار کرده است ایفای نقش می کند. در این بازیگر جوان سابقه بازی در تئاتر را دارد اما سریال پایتخت اولین سریال او تلویزیون محسوب میشود.

«پایتخت» اولین تجربه بازیگری رجایی‌فر است که سیروس مقدم او را کشف کرده و به عنوان بازیگر نقش الیزابت جلوی دوربین این اثر رفته است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان تصاویر جدیدی از نیلوفر رجایی‌پور بازیگر انگلیسی پایتخت را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

دکوراسیون بودایی منزل نیلوفر رجایی‌پور

نیلوفر رجایی‌پور بازیگر انگلیسی پایتخت 1 نیلوفر رجایی‌پور بازیگر انگلیسی پایتخت 2

سریال پایتخت ۵

پایتخت ۵ نام فصل پنجم از مجموعهٔ تلویزیونیِ پایتخت است که در نوروز ۱۳۹۷ از شبکهٔ ۱ سیما پخش شد. این مجموعه تلویزیونی با کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی محسن تنابنده و نویسندگی خشایار الوند و امیرحسین قاسمی ساخته شده‌ است.

پایتخت ۵ برنده جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین سریال از هجدهمین جشنواره حافظ شد. این فصل از این سریال همچنین به عنوان بهترین مجموعه تلویزیونی نوروزی (از نگاه مردم) در نظرسنجی صدا و سیما انتخاب شد. همچنین این مجموعه تلویزیونی اولین مجموعه تلویزیونی بود که به صورت همزمان از دو شبکه یک و تماشا پخش شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + یک =

دکمه بازگشت به بالا