;
سرگرمی

تیزبینی و هوش خود را با شناسایی بابانوئل خون آشام در تصویر در 7 ثانیه اثبات کنید!

آزمون شناسایی بابانوئل خون آشام: در تصویر آزمون شناسایی بابانوئل خون آشام، شما سه فرد بزرگسال را در مشاهده می کنید که به مناسبت سال نوی میلادی لباس بابانوئل را به تن کرده اند و در یک مراسم شرکت نموده اند، اما در بین آنها خون آشام خطرناکی هم وجود دارد که می تواند برای بقیه انسان های حاضر در این مراسم خطرناک باشد. هر چه سریعتر او را شناسایی کنید. تنها 7 ثانیه فرصت دارید!

معماهای هوش تصویری برای مبارزه با کسالت، روتین و آزمایش مهارت های شما ایده آل هستند. در ادامه چالش تصویر آزمون شناسایی بابانوئل خون آشام را با شما به اشتراک می گذاریم که از هر 10 نفر فقط 4 نفر موفق شدند در تلاش اول آن را رمزگشایی کنند.امیدواریم که شما نیز جزو این دسته از افراد باشید.

 

تصویر آزمون شناسایی بابانوئل خون آشام

آزمون شناسایی بابانوئل خون آشام 1

.

.

.

طراحی این سوالات بر اساس درگیر کردن ذهن شکل می گیرد و هدف واقعی این است که سطح توانائی های شناختی افراد با کمک افزایش فعالیت مغزی تضمین شود. بر همین اساس ممکن است برخی سوالات ما هیچ ربطی به دنیای واقعی نداشته باشند. اصل و اهمیت ذهن شماست که باید با کمک این سوالات تمرین ورزشی داشته باشد.محققان معتقدند که انجام بازی های فکری می تواند سلامت مغز شما را تضمین کنند و مانع از بوجود آمدن بیماری هایی همچون فراموشی، آلزایمر و … شوند. با انجام بازی های فکری شما مجبورید بیشتر دقت و تمرکز کنید، بیشتر فکر کنید و بیشتر تحلیل کنید.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی بابانوئل خون آشام

احتمالا اکثر کاربران فرد سمت راستی را به عنوان بابانوئل معرفی نموده اند و دلیلشان هم وجود چشمان قرمز وی می باشد که درست هم می باشد ولی باید به این نکته اشاره کرد که وی تنها خون آشام در آزمون شناسایی بابانوئل خون آشام نمی باشد و فرد وسطی هم خون آشام می باشد،به دندان های نیش وی نگاه کنید تا بفهمید وی نز یک خون آشام می باشد.

آزمون شناسایی بابانوئل خون آشام 2

آیا آزمون شناسایی بابانوئل خون آشام را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا