;
سرگرمی

اگر ضریب هوشی بالایی دارید،میتوانید بچه ای که یک بیگانه می باشد را شناسایی کنید!

آزمون شناسایی بچه بیگانه: در تصویر آزمون شناسایی بچه بیگانه ما صحنه ای از اتاق یک خانه را مشاهده می کنیم که مادر خانواده هنگام ورود به اتاق کودکش با صحنه بسیار عجیبی مواجه می شود،وی با دو کودک شبیه هم مواجه می شود و وی از اینکه ناگهان بچه هایش دو تا شده دچار شوک شده است،چون وی تنها یک کودک خردسال دارد،در واقع یکی از این کودکان یک موجودد فضایی می باشد که خودش را شبیه کودک زن در آورده است،با توجه به تصویر و نشانه هایی که در آن وجود دارد میتوانید کودک واقعی زن را شناسایی نموده و زن را از این شوک خارج کنید؟

ماموریت امروز اصلا آسان نیست، اما ما مطمئن هستیم که ضریب هوشی شما آنقدر بالا است که بتوانید این معمای تصویری را تنها در 7 ثانیه حل کنید. بیایید آن را انجام دهیم،پس به تصویر آزمون شناسایی بچه بیگانه با دقت نگاه کنید.

 

تصویر آزمون شناسایی بچه بیگانه

آزمون شناسایی بچه بیگانه 1

.

.

.

این چالش تصویری جزو یکی از سخت‌ترین چالش‌هایی است که می‌توان در مدت زمان تعیین شده7 ثانیه ای بر آن غلبه کرد. اگر جرات روبرو شدن با این چالش را دارید، زودتر حلش کنید. یادتان باشد که برای رسیدن به موفقیت باید هر یک از توانایی های خود را به حداکثر برسانید، زیرا هزاران نفر در این تلاش شکست خوردند. توصیه می‌کنیم برای یافتن چالش‌های دیگری که به شما در بهبود همه مهارت‌هایتان کمک می‌کنند، از بخش تفریح و سرگرمی سایت گفتنی دیدن کنید.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی بچه بیگانه

احتمالا بسیاری از کاربران کودک سمت چپی که زن را خطاب قرار داده به عنوان فرزند واقعی خانواده معرفی کرده اند ولی باید گفت که وی بیگانه فضایی می باشد،زن واقعی زن کودک سمت راستی می باشد،سگ این خانواده چون (حیوانات از شامه بسیار قوی برخوردار می باشد) کودک انسان را به راحتی تشخیص داده و مشغول بازی با وی می باشد.

آزمون شناسایی بچه بیگانه 2

آیا آزمون شناسایی بچه بیگانه را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا