;
سرگرمی

کدوم خانوم ناقلای ورپریده 4 بار شوهر کرده؟!

آزمون شناسایی خانوم ورپریده برای افراد ناقلایی است که معمولا در ده کیلومتری آدم ها را می شناسند و مو را از ماست بیرون می کشند!

در ماه‌های اخیر، معماها و پازل‌های تصویری در شبکه های اجتماعی بسیار محبوب شده‌اند، زیرا مهارت‌های تصویری ما را به چالش کشیده و در بلند مدت سبب رشد و توسعه حداکثری آنها می شوند. امروز نیز مجله گفتنی با یکی از این معماهای تصویری تحت عنوان آزمون شناسایی خانوم ورپریده همراه با شماست.

خیلی جالبه: آزمون شناسایی گدای پولدار؛ بگو کدوم یکی داره ادا در میاره؟

شما می توانید به خوبی خود را به چالش بکشید. شما می توانید یکی از برندگان این معمای تصویری باشید که فقط یک ذهن بسیار باهوش می تواند به پاسخ درست برسد. این معمای هوش تصویری می تواند ذهن و تمرکز مخاطبان خود را بیشتر فعال کند.

در تصویر سه خانوم را می بینیم. اولی با لباس پرزرق و برق و طلا، دومی در حال خوردن دونات و اندکی دارای اضافه وزن و سومی با موهای خرگوشی و ظاهری شاداب در حالی که کتاب دستش است. یکی از این سه زن 4 بار تجربه ازدواج ناموفق داشته است. میزان آدم شناسی خود را محک بزنید و سریعا بگویید به کدام زن می خورد 4 بار ازدواج کرده باشد؟!

چالش جدید: اگه شکلات رو بین میوه ها پیدا کردی برای چشمات اسفند دود کن!

آزمون شناسایی خانوم ورپریده1

.

.

جالبه: داستان زن های ملا و حاضرجوابی او به سوگلی هایش!

.

.

.

جواب آزمون شناسایی خانوم ورپریده:

اگر آزمون شناسایی خانوم ورپریده شما را گیج کرده است نگران نباشید! ما در ادامه جواب را برای شما شرح خواهیم داد. امیدواریم پاسخ تان به آزمون درست بوده باشد. چرا که بیش از 90 درصد مردم بر اساس کلیشه های رایج جوابها و دلایل اشتباهی داده اند. آیا آماده شنیدن حقیقت هستید؟ آیا شما جزو ده درصد برتر جامعه اید یا نه؟ پاسخ آزمون شناسایی خانوم ورپریده این را نشان خواهد داد:

خیلی جالبه: اگر نکته سنج و تیزبینید،دکتر واقعی را به راحتی میتونید شناسایی کنید!

.

.

.

.

.

زن قرمز پوش سمت راست تصویر 4 بار ازدواج کرده است

زن سمت راست تجربه 4 بار ازدواج را داشته است. او به خاطر فردگرایی زیاد برای خود و ظاهرش اهمیت زیادی قائل است و به همین دلیل برای استایل خود هزینه می کند. همچنین با انداختن طلا و زیورآلات می خواهد نگاه ها را به خود جذب کند.

چرا زن سمت چپ نمی تواند پاسخ صحیح آزمون شناسایی خانوم ورپریده باشد؟ او موهایش را دخترانه بسته و کتابخوان و مستقل است و به نظر میرسد که در انتخاب هایش عاقلانه تر عمل کند و سعی می کند کم تر با مردهای اشتباهی قرار بگذارد.

زن وسط به خوردن پیراشکی و تنقلات ناسالم علاقه زیادی دارد و از این رو باری تفریح شخصی و فردی بیش تر وقت می گذارد.

آزمون شناسایی خانوم ورپریده2

فواید بلند مدت تست هوش تصویری و معما چیست؟

بعضی از انواع بازی فکری هم با حل کردن معماها و پاسخ دادن به تست هوش همراه هستند. در بازی‌های معمایی و توأم با تست هوش، مغز و ذهن بیشتر استفاده می‌شود. در این نوع بازی‌ها برای پیروزی نیاز به فکر کردن وجود دارد. دیگر خبری از شانس و اقبال نیست. بلکه فرد باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا به پاسخ صحیح دست پیدا کند.

آیا آزمون شناسایی خانوم ورپریده برایتان جالب بود؟ می دانید که این معماها در بلندمدت تاثیرات فوق العاده ای در تقویت حس ششم شما دارد. بعضی از معماهای تصویری جواب ثابتی ندارند و هر شخصی ممکن است بر اساس پیش فرض های شخصی، جواب متفاوتی دهد. همین امر باعث می شود که به مرور دیدگاه های متفاوتی را بتوانیم بپذیریم و به مسائل فقط از دریچه نگاه خودمان نگاه نکنیم!

وب سایت سرگرمی گفتنی پیشنهاد می کند نظرات خود را با ما در میان بگذارید و با حل این تست ها به صورت فردی یا جمعی لحظات خوشی را برای خود و اطرافیان عزیزتان رقم بزنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا