;
سرگرمی

اگه تونستی در 7 ثانیه مراسم خواستگاری که الکی می باشد را تشخیص بدی کارت درسته!

آزمون شناسایی خواستگاری الکی: در تصویر آزمون شناسایی خواستگاری الکی دو تصویر متفاوت از دو زوج جوان را مشاهده میکنیم که مردهای داخل تصویر در حال تقاضای ازدواج و دادن حلقه به معشوقه خود می باشند،این رویداد ممکن است بسیار عاشقانه به نظر برسد اما باید گفت که در یکی از این تصاویر خواستگاری الکی و به صورت فیک می باشد چون یکی از این صحنه ها در واقع پروژه ای از یک فیلم می باشد.

با توجه به تصویر و نشانه هایی که در تصویر آزمون شناسایی خواستگاری الکی می بینید،میتوانید صحنه ای که در آن خواستگاری الکی و در واقع صحنه ای از یک فیلم می باشد را شناسایی کنید؟

جذاب و خواندنی: داستان زیبای مرد دانشمند و عشوه زنانه

تصویر آزمون شناسایی خواستگاری الکی

آزمون شناسایی خواستگاری الکی 1

.

.

.

شما باید ثابت کنید که دارای هوشی بالا و ذهنی تحلیل گر  و چشمانی تیزبین به مانند عقاب هستید. در این صورت برای اثبات این موضوع کافی است که آزمون تصویری امروز را حل کنید. آزمون هایی شبیه آزمون شناسایی خواستگاری الکی می تواند قدرت تحلیل و ادراک شما را مورد آزمایش قرار دهد. شما با فکر کردن می توانید هر چه بیشتر مغز خود را به فعالیت مثبت وادار کنید. این فعالیت خود به خود سبب رشد مهارت های شناختی شما و حتی هوش شما خواهد شد.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی خواستگاری الکی

در نگاه اول بسیاری از کاربران تصویر زوج سمت راستی به عنوان خواستگاری الکی معرفی کرده اند و دلیلشان هم واکنش زن به خواستگاری می باشد ول باید گفت که زن جوان از اینکه مرد  از او خواستگاری کرده به قدری خوشحال شده که باورش نمی شود و صورتش از خجالت سرخ شده است،خواستگاری الکی مربوط به زوج سمت چپی می باشد،به حلقه ای که مرد و زن در دستانشان انداخته اند دقت کنید تا متوجه شوید مرد و زن دارای همسر می باشند و این صحنه مربوط به یک فیلم می باشد که عوامل فیلمبرداری متوجه این سوتی نشده اند.

تست بینایی: اگر بتوانید گلابی را در عرض 10 ثانیه بین جوجه اردک ها پیدا کنید، دید عقابی دارید

آزمون شناسایی خواستگاری الکی 2

آیا آزمون شناسایی خواستگاری الکی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

پیشنهادی: داستان خدای عشق که فوق العاده شنیدنی است!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا