;
سرگرمی

آیا میتونید در 7 ثانیه فرد خون آشام را در جشن هالووین شناسایی کنید؟

آزمون شناسایی خون آشام در هالووین: در تصویر آزمون شناسایی خون آشام در هالووین ما صحنه ای از یک مراسم جشن هالووین را مشاهده میکنیم که در آن چهار فرد حضور دارند و از بودن در این جشن سنتی لذت می برند و سعی می کنند که شبی به یاد ماندنی را برای خود به ثبت برسانند،اما یکی از این افراد در واقع یک خون آشام می باشد که از این جشن استفاده کرده و بدون اینکه کسی به او شک کند در مراسم شرکت نموده است وحتی ممکن است در این بین از خون انسانی نیز تغذیه کند.

با توجه به تصویر آزمون و نشانه هایی که در آن وجود دارد میتوانید فرد خون آشام را در 7 ثانیه شناسایی کرده و هوش و ذکاوت خودتون را به رخ اطرافیان بکشید؟

 

تصویر آزمون شناسایی خون آشام در هالووین

آزمون شناسایی خون آشام در هالووین 1

.

.

.

یکی از اهداف اصلی معماهای تصویری ایجاد خطا است. به همین دلیل، بسیار مهم است که دستورالعمل ها را با دقت بخوانید و تمام حواس خود را روی تصویر ارائه شده متمرکز کنید. آیا شما فکر می کنید در حل معماهای چالشی دارای استعداد بوده و به عبارت دیگر نابغه هستید؟ پس با پاسخ دادن به آزمون شناسایی خون آشام در هالووین این ادعای خود را اثبات نمایید،فقط یادتان باشد مدت زمان محدود شما باعث سختی این چالش می شود.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی خون آشام در هالووین

شخصیت مرد کچل سعی می کند سلفی بگیرد، اگر او معتقد است که می تواند این کار را انجام دهد، پس باید بازتابی برای نشان دادن دوستانش داشته باشد و داشتن یک انعکاس باعث می شود که او خون آشام نباشد. خون‌آشام‌ها برای مدت طولانی خونریزی نمی‌کنند، بنابراین آسیب دختر جوان وجود ندارد. اگر او نوشیدنی قرمزی که داخل سطل بود را می خورد و خون واقعی بود ،تقریباً فوراً شفا می یافت.

مرد سمت چپی نیز در حال نوشیدن نوشیدنی است که در مراسم برای مهمانان تدارک دیده شده است. ️ پاسخ مرد شنل دار است زیرا از اینکه توانسته در جشن شرکت کند و کسی وی را نشناسد سراز پا نمی شناسد و بسیار خوشحال می باشد.نظر شما دوستان چیست؟

از دست ندهید: دندانسازی زیر قیمت بازار می خوای فقط پاکستان+ ویدیو

پیشنهادی: حکایت حجله عروسی و داماد وحشی؛ عروسی که از ترس قالب تهی کرد!

آزمون شناسایی خون آشام در هالووین 2

آیا آزمون شناسایی خون آشام در هالووین را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید برایتان جالب باشد

برای باهوشا: عدد گم شده را در این چالش هوش ریاضی کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید

چالشی پر از آب نبات برای مهارت های مشاهده شما که هویج پنهان را در کمتر از 10 ثانیه باید پیدا کنید!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. ولی به نظر من مرد سمت راستیع چون اگر دقت کنی همشون ته تهش زردی پوستشون معلوم میشه و مشخصه پودر سفید کننده زدن اما مرد کچله نه کلا پوستش مثل گچ سفیده و خب ویژگی خوناشاماس و اینکه برای بازخوردش می‌تونه یه استتار باشه یا اینکه داره برای دوستای دیگش ویدیو میگیره که اره شمام بیاین خوش میگذره و میشه خون خورد

  2. اهل راستی ناخوناشم ببین بلند و سیاه و اینم ویژگی خوناشاماس و لباسشم نگاه کن به نظرم ممکنه یه لباس ساده بپوشه که کسی بهش شک توجه نکنه تا بتونه راحت کارشو انجام بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 18 =

دکمه بازگشت به بالا