;
سرگرمی

آزمون شناسایی دختر گرگینه: کدامیک از این 3 دختر حاضر در سالن سینما یک گرگینه است!؟

آزمون شناسایی دختر گرگینه در سینما: در تصویر آزمون شناسایی دختر گرگینه در سینما می توانید سه دختر را ببینید که در یکی از صندلی های یک سالن سینما نشسته اند.در نگاه اول همه چیز عادی به نظرمی رسد با این حال، همه چیز آنطور که فکر می کنید، نیست،چون یکی از این سه دختر بچه در واقع یک گرگینه می باشد. شما ماموریت دشواری دارید چون باید تشخیص دهید کدام یک از آنها گرگینه است.

اگر بتوانید حدس بزنید کدام دختر بچه گرگینه می باشد، بخشی از آن معدود کاربرانی هستید که توانسته اند در تلاش اول، آزمون شناسایی دختر گرگینه در سینما را رمزگشایی و حل کنند. اگر آماده هستید تصویر را با شما به اشتراک می گذاریم. یادتان باشد که زمان شما بسیار محدود است و شما باید در 4 ثانیه معمای تصویری امروز را رمزگشایی کنید.

 

تصویر آزمون شناسایی دختر گرگینه در سینما

آزمون شناسایی دختر گرگینه در سینما 1

.

.

.

به باور طراح و سازنده آزمون شناسایی دختر گرگینه در سینما، تنها کسانی که دارای مهارت های ذهنی و شناختی عالی می توانند در تلاش اول و در 4 ثانیه این معما را رمزگشایی و حل نمایند. آزمون های هوش تصویری بسیار سرگرم کننده هستند و بهترین گزینه برای پر کردن اوقات فراغت باشند.

از سوی دیگر این آزمون ها می توانند زمینه ورزش ذهن و مغز را فراهم کرده و در بلند در رشد و توسعه توانایی های ذهنی و شناختی نقش موثری ایفا کنند. سوالات هوش تصویری تلاش دارد، میزان توانائیهای شناختی و ذهنی شما را افزایش دهد. دقت، تمرکز و بینایی و نیز استدلال منطقی در حل این آزمون حرف اول را می زند. پس باید با دقت اوصاع را بررسی کنید.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی دختر گرگینه در سینما

عده ای دختر وسطی را به دلیل ناخن هایش به عنوان گرگینه معرفی کرده اند ولی بلند گذاشتن ناخن جزو آرایش و زیبایی های ان دوره به حساب می آید،دختر سمت چپی نیز فقط دارای موهای پرپشت و بلندی می باشد، دختر سمت راستی یک گرگینه است. چرا که چشمان او در سینما که فضای تاریک است و نور پرده فقط وجود دارد، همانند حیوانات می درخشد.

آزمون شناسایی دختر گرگینه در سینما 2

آیا آزمون شناسایی دختر گرگینه در سینما را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا