;
سرگرمی

آزمون شناسایی دزد کتابخانه؛ کدامیک از افراد تصویر از کتابخانه، کتابی را دزدیده است!؟

آزمون شناسایی دزد کتابخانه؛ شما در تصویر آزمون شناسایی دزد کتابخانه یک فضایی از یک کتابخانه را می بینید. چندین نفر را در تصویر مشاهده می کنید که در این مکان حضور دارند. یکی از افراد تصویر کتابی را دزدیده است!؟ اما به نظر شما کدامیک دست به چنین کاری زده است!؟ با بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

آیا با توجه به تصویر و نشانه های موجود در این معمای تصویری میتوانید بگویید کدام فرد کتابی رو دزدیده است؟

شما برای حل کردن این معمای تصویری دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها 8 ثانیه فرصت دارید تا جواب این آزمون تصویری ما را بدهید،پس تمام تمرکز خود را معطوف به این معما کنید و از کارهایی که حواس شما را پرت می کند بپرهیزید.

آزمون شناسایی دزد کتابخانه 1

این هم جالبه: بازی فکری: اگه باهوشی در حد یورو 2024، بگو کدوم دختر خواهر واقعی بیماره؟!

.

.

.

.

.

.

در آزمون شناسایی دزد کتابخانه، فرد دزد را باید شناسایی کنید. برای این کار در ابتدا لازم است که با دقت و تمرکز تمام، زوایای تصویر را بررسی کنید . سپس به یک نتیجه کلی دست پیدا کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی دزد کتابخانه

بله درست است. دزد کتاب زنی است که لباس گرم و کاپشن پوشیده است. ممکن است در نگاه اول شما مردی را بر روی نیمکت نشسته است را متهم کنید. او اگر قصد دزدی داشت، کتاب را پنهان می کرد. احتمالا او از مصالعه خسته شده و کتاب را زمین گذاشته است و در حال استراحت است. کودک تصویر یک خرس اسباب بازی دارد. شکم خرس صاف است اما دلیلی نمی شود که او دزد باشد. چنین کودک با سن کم تفکر دزدی ندارد. مادرش نیز گمان نمی رود دزد باشد. امکان ندارد او کتابی را در بدن خود جاسازی کند.

اما زنی که لباش زمستانی پوشیده مشکوک است. فضای کتابخانه گرم است. با توجه به سبک پوشش دیگر افراد تصویر در کتبخانه ممکن است اکنون فصل تابستان باشد، لذا او کتابی را در زیر لباس زمستانی خود پنهان کرده است.

آزمون شناسایی دزد کتابخانه 2

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انواع تست شخصیت، تست بینایی، هوش تصویری، تست روانشناسی را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند Entertainment اینستاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

مهتاب منصوری

مهتاب هستم، فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه سوره تهران علاقه بسیاری به شخصیت های کارتونی و انیمیشنی دارم و اوقات فراغتم رمان های عاشقانه رو دوست دارم مطالعه کنم. من از زمستان 1402 به خانواده گفتنی پیوستم و در همین مدت کوتاه خیلی چیزها یاد گرفتم و دوست دارم مهارت هام رو روز به روز افزایش بدم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا