;
سرگرمی

آیا می توانید در عرض 7 ثانیه مادرخوانده پری را در اتاق مهمانی پیدا کنید؟

هوش تصویری مادر خوانده پری: در تصویر هوش تصویری مادر خوانده پری ما شاهد مراسم عروسی یک زوج جوان هستیم که در وسط مراسم عروسی در حال رقص دو نفره با هم می باشند و مهمانان نیز آنان را تماشا میکنند،در میان آنها مادر خوانده عروس نیز وجود دارد که یک پری مهربان می باشد و از اینکه دختر خوانده اش را در لباس عروسی می بیند خوشحال می باشد.

با توجه به تصویر و نشانه هایی که می بینید میتوانید مادر خوانده عروس را در 7 ثانیه پیدا کنید؟

 

تصویر هوش تصویری مادر خوانده پری

هوش تصویری مادر خوانده پری 1

.

.

.

این بازی فکری یک تست هوشی سرگرم کننده است که سطح هوش شما را به روشی متفاوت ارزیابی می کند. انواع مختلفی از معماهای تصویری وجود دارد که به سنجش هوش شما بر اساس تصمیمی که برای هر مشکلی می گیرید کمک می کند. مهمترین جنبه در این پازل ها تجزیه و تحلیل سریع مسئله برای رسیدن به نتیجه در زمان تعیین شده است. برای حل چنین مشکلاتی باید از مهارت های استدلال تحلیلی خود استفاده کنید. از آنجایی که این بازی های فکری با تفکر خلاق حل می شوند، برای رسیدن به پاسخ باید کمی متفاوت فکر کنید.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری مادر خوانده پری

اگر با دقت به مردان، زنان و بچه‌های اتاق نگاه کنید، می‌توانید فردی را که یک مادرخوانده پری است، شناسایی کنید. خانمی که نزدیک پنجره ایستاده است، مادرخوانده پری در اتاق است. اگر او را به درستی نگاه کنید، می توانید ببینید که او عصای خود را در کنار خود حمل می کند. او ممکن است سعی کند عصای خود را پنهان کند، اما نمی تواند ما را گول بزند!

هوش تصویری مادر خوانده پری 2

آیا هوش تصویری مادر خوانده پری را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا