;
فرهنگ و هنرهنرمندان

ندا قاسمی بازیگر شیرین در سریال نون خ با لباس غواصی جذب+عکس

ندا قاسمی شیرین دختر نورالدین خانزاده در سریال نون خ است که در فصل اول و دوم این سریال حضور داشت. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این بازیگر کشورمان که اصالتا کرمانشاهی است و پیش از بازی در سریال نون خ در کرمانشاه فعالیت هایی در تئاتر و رادیو داشت و در چند تله فیلم مقابل دوربین رفت.

ندا قاسمی در نون خ

بازیگر نقش شیرین سریال نون خ از طریق یکی از دفاتر فیلمسازی به دفتر سعید آقاخانی معرفی شد و بعد از گرفتن تست بازیگری برای نقش شیرین انتخاب شد و با این سریال در میان مردم به شهرت و محبوبیت رسید.

ندا قاسمی1

این بازیگر کشورمان به دلیل داشتن اصالت کرمانشاهی به خوبی توانسته از عهده ایفای نقشش برآید و لهجه کرمانشاهی را در این فیلم به خوبی ادا کند و در کنار دیگر بازیگران این سریال با سریال نون خ مهمان خانه های مردم از قاب تلویزیون است.

پیشنهاد میشه ببینید: تغییرات هدیه تهرانی از گذشته تا امروز+ تصاویر

ندا قاسمی با لباس غواصی

ندا قاسمی2

ندا قاسمی4

بیوگرافی ندا قاسمی و میزان تحصیلات

ندا قاسمی3

او زاده ۳۰ خردادماه ۱۳۶۶ در شهر کرمانشاه است. قاسمی پیش از این که بعنوان بازیگر شناخته شود در عرصه گویندگی و دوبلوریو همچنین تئاتر فعالیت می کرد. او به صورت جدی یکی از دوبلوران رادیوی کرمانشاه است و هنوز هم در این عرصه حضور فعال دارد. ندا قاسمی فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد. او فارغ التحصیل دکترای شیمی آلی از دانشگاه تهران است.

این مطلب هم جالبه: شوهر ایتالیایی لیلا بلوکات+ عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا