;
سرگرمی

با دلیل بگوئید کدام زن از همسرش جدا شده است!؟

آزمون شناسایی زن مطلقه: در این آزمون هوش تصویری جدید که با عنوان آزمون شناسایی زن مطلقه منتشر شده است، سه زن حضور دارند. طراح آزمون این سوال را مطرح کرده است که یکی از این زنان به تازگی از همسرش طلاق گرفته است. شما چگونه می توانید این زن را شناسایی کنید. از هرگونه حواس پرتی خودداری کنید و تمام جزئیات تصویر را مشاهده کنید تا پاسخ را در زمان تعیین شده 4 ثانیه ای بیابید.

ایا می توانید زن مطلقه را در این معمای تصویری شناسایی کنید؟ برای رسیدن به موفقیت باید از حداکثر توانایی های خود استفاده کنید. ثابت کنید که شما یک متخصص قوی در حل پیچیده ترین چالش ها هستید. پس اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون شناسایی زن مطلقه نگاه کنید. سعی کنید زن مطلقه را در مدت زمان محدود 4 ثانیه پیدا کنید. با هم تصویر را مرور می کنیم. یادتان باشد که زمان شما محدود می باشد.

تصویر آزمون شناسایی زن مطلقه

آزمون شناسایی زن مطلقه 1

.

.

.

طراح و سازنده آزمون شناسایی زن مطلقه معتقد است که تنها باهوش ترین افراد توانسته اند در عرض 4 ثانیه بر این چالش تصویری غلبه کنند. آیا شما یکی از آنها خواهید بود؟ اگر به دنبال بهبود سطح تمرکز و چابکی بصری خود هستید، بخش تفریح و سرگرمی سایت گفتنی با شماست، چرا که ما با ارائه جدیدترین و چالشی ترین معماها تلاش می کنیم که سطح مهارت های شناختی مخاطبان خود را افزایش دهیم.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی زن مطلقه

زنی که در وسط تصویر می باشد کسی است که طلاق گرفته است،دو زن دیگر دارای انگشتر ازدواج در دستان حلقه خود می باشند در حالی که وی انگشتری در انگشتان حلقه خود ندارد.

آزمون شناسایی زن مطلقه 2

آیا آزمون شناسایی زن مطلقه را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا