;
فرهنگ و هنرهنرمندان

آزاده ریاضی بازیگر سریال اصفهانی آقای گرفتار در 35 سالگی جذاب تر+ عکس و بیوگرافی

آزاده ریاضی بازیگر در 8 بهمن ماه 1367 در اصفهان به دنیا آمده و دانش آموخته رشته کامپیوتر شاخه نرم افزار بوده و دارای مدرک تحصیلی لیسانس کامپیوتر می باشد. بازی او در سریال خاطره انگیز آقای گرفتار مورد توجه قرار گرفت.

آقای گرفتار یک مجموعهٔ تلویزیونی است که نخستین سری آن به کارگردانی حسن اکلیلی در سال ۱۳۷۰ تولید و از شبکه ۱ پخش گردید. بعدها، در سال ۱۳۸۴–۱۳۸۳، سری دوم این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی اکبر منصور فلاح و تهیه‌کنندگی حسن اکلیلی ساخته شد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی آزاده ریاضی و تصاویری از چهره جدید او را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

آزاده ریاضی 8

این هم جالبه: خوشگذرونی قبل عیدی بانو سوسانو با دوست صمیمی اش + عکس های داغ

بیوگرافی آزاده ریاضی

نام و نام خانوادگیآزاده ریاضی
تاریخ تولدآذر ماه سال 54
محل تولدتهران
حرفهبازیگری
سوابق کاری93 تاکنون
وضعیت تاهلاطلاعاتی در دست نیست
قد165

آزاده ریاضی بازیگر در 8 بهمن ماه 1367 در اصفهان به دنیا آمده و دانش آموخته رشته کامپیوتر شاخه نرم افزار بوده و دارای مدرک تحصیلی لیسانس کامپیوتر می باشد.

آزاده ریاضی1

این هم جالبه: بازیگر نقش عمار یاسر یار امام علی(ع) بعد از 27 سال در هلند+ عکس و بیوگرافی

شروع بازیگری

بازیگری را به دلیل علاقه در مدرسه و از دوران تحصیل شروع کرده و در بیشتر نمایش های مدرسه شرکت می کرد. تئاتر را از اوایل نوجوانی قبل از اتمام درسش با گروه تئاتر کاوش شروع کرده و بعد از اخذ مدرک دیپلم بطور جدی رشته دوم تحصیلی خود را بازیگری تئاتر در دانشگاه سوره اصفهان دنبال کرده و چندین نمایش را روی صحنه اجرا کرده است.

آزاده ریاضی3

بازیگر پرکار دهه هفتاد

آزاده ریاضی در دهه هفتاد بسیار پر کار بود، اما مدتی است کمتر در فیلم ها و سریال ها دیده می شود. آزاده تاکنون چند سریال شاخص را بازی کرده و از آثار پر مخاطب و پر بیننده تلویزیون محسوب می شدند.

وی تاکنون در سریال هایی چون آقای گرفتار، در مسیر زاینده رود و سریال ارمغان تاریکی، مجموعه تلویزیونی آسمان همیشه ابری نیست و مجموعه پنج دری و سریال برابر اصل و … را بازی کرده است ‌به ایفای نقش پرداخته است.

این هم جالبه: جدیدترین عکسهای علی دایی و همسرش

آزاده ریاضی4

بازی در سریال دلدادگان

جدیدترین اثر وی بعد از چند سال وقفه در بازیگری ، ایفای نقش در سریال دلدادگان منوچهر هادی است که در نقش مهین بازی می کند. ایشان فقط در عرصه هنر و سینما فعالیت ندارد، بلکه هنرمندی است که در شاخه های دیگر هنر و حرفه و مهارت دیگری را نیز آموخته و دنبال کرده است.

ورزش حرفه ای

آزاده ریاضی در عرصه ورزش نیز مشغول است و رشته های بسکتبال و کاراته و کوهنوردی را بطور جدی و حرفه ای دنبال می کند. مخصوصا کوهنوردی که از جمله تفریحاتش می باشد. مطالعه و موسیقی و شعر نیز از دیگر سرگرمی هایش محسوب می شود.

آزاده ریاضی2

این هم جالبه: بازیگران قاجاری: بازیگرانی که از نسل قاجار هستند و شما نمی دانید!+ عکس

شغل دوم آزاده ریاضی

هنرپیشه سینما و تلویزیون، بازیگری را به عنوان شغل اصلی انتخاب نکرده و وارد عرصه تجارت و بازار کار شده است. وی مدیر بازرگانی یک شرکت تبلیغاتی است که مرتبط با رشته تحصیلیش می باشد.

ازدواج آزاده ریاضی

تاکنون عکسی مبنی بر ازدواج و یا متاهل بودن وی منتشر نشده و اطلاع دقیقی از وضعیت مجرد بودن و یا ازدواجش در دست نیست.

آثار آزاده ریاضی

آزاده ریاضی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار آزاده ریاضی می‌توان به بازیگری در سریال ارمغان تاریکی، سریال آسمان همیشه ابری نیست و سریال در مسیر زاینده‌رود اشاره کرد.

این هم جالبه: ساناز سماواتی از اوج شهرت تا مهاجرت به سوئد+ عکس خانوادگی

آزاده ریاضی

آزاده ریاضی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1386 در فیلم ماه وش به کارگردانی محمد درمنش بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال ارمغان تاریکی، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای آزاده ریاضی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون نسرین مقانلو، محمدرضا داوودنژاد، مجید مشیری و هوشنگ توکلی را تجربه کرد.

آزاده ریاضی در سال 1389 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 5 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد.

آثار مهم آزاده ریاضی در این سالها، بازیگری در فیلم آژانس ازدواج به کارگردانی محمد درمنش، فیلم بی انتها به کارگردانی امیرحسین جهددوست، سریال ارمغان تاریکی به کارگردانی جلیل سامان، سریال در مسیر زاینده‌رود به کارگردانی حسن فتحی و سریال آسمان همیشه ابری نیست به کارگردانی سعید عالم‌زاده محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. این خانم شناسنامشو عوض کرده ۳۵ سالش نیست ۴۰ سالشه همکلاسی من بود مادرش هم معلم بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا