;
سرگرمی

یکی از این خانما یک عکاس که دنبال سوژه های خاصه،میتونی بگی کدومشونه؟

آزمون شناسایی عکاس سوژه های خاص: شما در تصویر آزمون شناسایی عکاس سوژه های خاص، سه زن را مشاهده می کنید که توسط حراست یک مکان تفریحی بازداشت شده اند و دلیل بازداشتشان نیز عکاسی بدون اجازه از یک چهره معروف هنری می باشد. مأموریت شما این است که تمام جزئیات را بررسی کنید و بگوئید که کدامیک از افراد تصویر مشغول عکاسی بدون اجازه از شخص معرووف بوده است.

به نظر شما کدامیک از این افراد در حال عکاسی بوده است!؟ تنها 7 ثانیه فرصت دارید تا خود را مورد آزمایش قرار دهید. حالت “کاراگاهی” را فعال کنید و برای “رمزگشایی” آماده شوید! زمان شما آغاز می شود. تمام عواملی که سبب حواس پرتی می شود را کنار بگذارید و سعی کنید تمام حواس خود را روی تمرین متمرکز کنید.

 

تصویر آزمون شناسایی عکاس سوژه های خاص

آزمون شناسایی عکاس سوژه های خاص 1

.

.

.

سوالات، معماها و پازل های تصویری یکی از جالب ترین فعالیت ها در شبکه های اجتماعی است که به افراد کمک می کنند تا با پر کردن اوقات فراغت خود، خستگی و نگرانی خود را رفع کنند.تنها افراد نابغه و تیزبین خواهند توانست این معما را حل کنند، اگر شما خودتان را یک فرد تیزبین می دانید با پاسخ دادن به این معمای تصویری این موضوع را ثابت کنید.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی عکاس سوژه های خاص

زن سمت راستی هیچگونه وسایل عکاسی ندارد،در نتیجه بیگناه می باشد،زن سمت چپی نیز یک گردشگر معمولی می باشد که دوربینش برای ثبت لحظات سفرش و عکاسی از جاهای دیدنی می باشد،زن وسطی عکاس سوژه های خاص می باشد،وی علاوه بر داشتن یک دوربین حرفه ای عکاسی در داخل کیفش دارای یک گوشی نیز می باشد که توسط آن از سوژه خود عکسبرداری نموده است،به گوشی که داخل کیف دستس وی می باشد و روشن است دقت کنید تا متوجه ماجرا شوید.

آزمون شناسایی عکاس سوژه های خاص 2

آیا آزمون شناسایی عکاس سوژه های خاص را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 18 =

دکمه بازگشت به بالا