;
سرگرمی

کدوم یکی از افراد در تصویر یک کودک ربا می باشند؟میتونی در 7 ثانیه بگی؟

 آزمون شناسایی فرد کودک ربا: در تصویر آزمون شناسایی فرد کودک ربا ما با صحنه ای مواجهیم که در آن سه فرد بزرگسال به همراه سه کودک خردسال در آن دیده می شود،در نگاه اول این سه فرد بزرگسال سرپرست کودکان به نظر می آیند، ولی در واقع یکی از این افراد کودک را ربوده است و قصد اخاذی از والدین حقیقی کودک را دارد.

با توجه به سرنخ هایی که در تصویر وجود دارد میتوانید حدس بزنید کدام یک از این افراد کودک را ربوده است؟برای پاسخ دادن به آزمون شناسایی فرد کودک ربا شما با محدودیت 7 ثانیه ای روبرو هستید،پس با دقت به تصویر نگاه کنید تا بتوانید جواب درست را در زمان تعیین شده بدهید.

جذاب و خواندنی: داستان ضرب المثل آتش بیــــار معرکـــــه،حکایتی بسیار شنیدنی

 تصویر آزمون شناسایی فرد کودک ربا

1 آزمون شناسایی فرد کودک ربا

.

.

.

بازی های فکری علاوه بر اینکه اوقات فراغت را پر می کنند، می توانند زمینه را برای ورزش مغز نیز فراهم کنند. محققان و دانشمندان حوزه سلامت معتقدند که بخشی از بیماری های مغز در کنار نوع سبک زندگی و تغذیه، مربوط به کم تحرکی مغز و ذهن است. لذا با کمک بازی های فکری می توان، مغز و ذهن را ورزش داد و از بیماری هایی همچون آلزایمر و … پیشگیری کرد. از سوی دیگر زمینه توسعه و رشد مهارت ها و توانائی های شناختی را فراهم نمود.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی فرد کودک ربا

پیرزنی که دست پسر بچه را گرفته است کودک ربا می باشد به دستبندی که وی به کودک زده نگاه کنید تا متوجه شوید،بعضی کاربران زن سمت راستی را کودک ربا می دانند و دلیلشان هم خماری کودک می باشد که میگویند زن به دختر داروی خواب آور داده است ولی باید گفت که کودک به علت جنب و جوش فراوان خسته شده است و خابش گرفته است.

جذاب و خواندنی: حکایت حلال و حرام و الاغی که شاهد ماجرا بود!

آزمون شناسایی فرد کودک ربا 2

آیا آزمون شناسایی فرد کودک ربا را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید برایتان جالب باشد

آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

خیلی جالبه: حکایت واقعی دختر قاپی وزیر و آبروریزی در شهر!

تست شخصیت: از کدام صخره می پرید؟ انتخاب شما نشان می دهد که آیا شما بی خیال هستید یا جدی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 18 =

دکمه بازگشت به بالا