;
سرگرمی

کدوم یکی از این مادرهای داخل تصویر یک رباته و انسان نمی باشد؟

آزمون شناسایی مادر ربات: در آزمون شناسایی مادر ربات، شما با دو تصویر متفاوت از دو مادر و کودک روبرو هستید. عکسی از دو زن را مشاهده می کنید که در حال گذراندن اوقات خود با بچه هایشان هستند. همه چیز به نظر نرمال و عادی است. اما آنچه که در تصویر مشاهده می کنید، کاملا نرمال و عادی نیست. یکی از مادران موجود در تصویر یک انسان نیست؟ او یک ربات است.

آیا می توانید بفهمید که کدامیک از مادران در تصویر یک ربات است؟ وقت خود را صرف کنید و به دقت توجه کنید تا بتوانید به این پاسخ برسید که در آن 90 درصد از کسانی که سعی کردند شرکت کنند در تلاش خود شکست خوردند!

ببینید: تست شخصیت: با انتخاب یک دوربین بفهم که به صورت طبیعی منظمی یا نه؟

اگر آماده هستید به دقت به تصویر زیر نگاه کنید. شما البته برای ارائه پاسخ به آزمون شناسایی مادر ربات تنها 7 ثانیه فرصت دارید. پس با کمک این آزمون تلاش کنید تا مهات های شناختی خود را افزایش دهید. تنها یک نشانه برای دادن پاسخ کافی است.

جالبه: تست شخصیت: با انتخاب یک ستاره ما نشان خواهیم داد که آیا دارای نظم هستید یا بی خیال!

تصویر آزمون شناسایی مادر ربات

آزمون شناسایی مادر ربات 1

.

.

.

برای یافتن راه حل آزمون شناسایی مادر ربات لازم است که از ظرفیت بالای شناختی برخوردار باشید. قدرت دید و تمرکز ودقت برای حل این آزمون حرف اول را می زند. آیا حاضرید ثابت کنید که قدرت تمرکز و مشاهده شما بهتر از دیگران است؟ معماهای هوش تصویری به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش تصویری می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

چالش قدرت دید: با پیدا کردن کیک توت فرنگی در 5 ثانیه ثابت کن چشمات تیزه!

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی مادر ربات

سمت چپی ربات مادر است، زیرا او خودش اتو را تغذیه می‌کند. ما می توانیم ببینیم که اتوی در دستان وی سیم ندارد و در زیر بازوهای وی جای شارژ دیده می شود. مادر سمت راستی فقط با بچه اش کارهای هنری و صنایع دستی انجام می دهد تا شبیه یک ربات شود. این را از کتابی که می خوانند و قیچی کنار آنها می بینیم.

خیلی جالبه: تست روانشناسی رژلب؛ رنگ رژ خیلی چیزا نشون میده!

آزمون شناسایی مادر ربات 2

آیا آزمون شناسایی مادر ربات را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا