;
سرگرمی

اگه مثل هرکول پوآرو نکته سنج باشی به راحتی میتونی فرد دروغگو رو شناسایی کنی!

آزمون شناسایی مادر یا فرزند دروغگو: در آزمون شناسایی مادر یا فرزند دروغگو ما صحنه ای از یک خانه را مشاهده میکنیم که مارد خانواده در حال اتو کردن لباسهایی که شسته است می باشد که ناگهان فرزند وی وارد خانه می شود و به مادرش میگوید که گرسنه می باشد و مادر نیز سریعا این موضوع که وی فرزندش می باشد را کتمان می کند وحتی از وی میترسد.

با توجه به تصویر آزمون و نشانه های موجود در آن میتوانی سریعا و بدون معطلی حدس بزنی کدام یک از این دو نفر در حال دروغ گفتن می باشد؟

تست شخصیت: انتخاب شما نشان می دهد که آیا واقعاً مستقل هستید یا پنهانی به دیگران وابسته هستید!

تصویر آزمون شناسایی مادر یا فرزند دروغگو

آزمون شناسایی مادر یا فرزند دروغگو 1

.

.

.

معماها و سوالات تصویری همواره تلاش دارند تا سطح ادراک و میزان توانائی ها و مهارت های شناختی افراد را به آنان گوشزد کنند. توانایی خوب دیدن، خوب دقت کردن، خوب متمرکز شدن، جزئیات را دیدن و خوب تحلیل کردن…. این ها بخشی از توانایی هایی است که آدمی در گذر عمر به آنها دست پیدا می کند و مانند بسیاری از مهارت های دیگر می تواند رشد پیدا کند و یا اینکه دچار رکود شود. به باور کارشناسان استفاده مناسب از مغر و وادار کردن آن به فعالیت فکری مناسب، می تواند زمینه را برای رشد این توانائی ها فراهم کند.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی مادر یا فرزند دروغگو

در این آزمون مادر دارد حقیقت را می گوید و پسر فرزند وی نمی باشد،پسر دارای ترک هایی در بدنش می باشد که مانند یک وسیله یا ربات می باشد،به همین دلیل مادر از ظاهر وی به راحتی متوجه شده است که وی فرزندش نمی باشد.

پادشاه و کنیز زیبا: داستان کنیزی که بعد از شب زفاف بیمار شد!

آزمون شناسایی مادر یا فرزند دروغگو 2

آیا آزمون شناسایی مادر یا فرزند دروغگو را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

جواب دهید: چیستان خروس بیوه یعنی چه؟ جواب این چیستان به عقل جن هم نمی رسد!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − شش =

دکمه بازگشت به بالا