;
سرگرمی

خودداری خانواده استرالیایی از فروش خانه خود به انبوه سازان مسکن باعث ایجاد این صحنه زیبا شد.

خودداری خانواده استرالیایی از فروش خانه: خانواده ای در سیدنی استرالیا به دلیل تصمیم خود برای مقاومت در برابر فروش ملک خود به توسعه دهندگان، علیرغم پیشنهاد ده ها میلیون دلاری برای آن، مورد تحسین قرار گرفته اند. خانه خانواده زامیت به دلیل متمایز بودن در میان خانه‌های اطراف آن و همچنین به دلیل انعطاف پذیری صاحبانش مشهور شده است. در حالی که همسایگان قدیمی آنها زمین خود را به سازندگان مسکن فروختند، زامیت ها هر پیشنهادی را رد کردند و قصد ندارند به این زودی ها نقل مکان کنند.

خودداری خانواده استرالیایی از فروش خانه 1

املاک خانواده زامیت در سیدنی استرالیا به دلیل امتناع خانواده از فروش زمین خود به انبوه سازان مسکن، علیرغم پیشنهاد مبالغ هنگفت، به یک افسانه محلی تبدیل شده است. ملک پنج هکتاری این خانواده از خانه های اطراف متمایز است، که همه از نظر طراحی شبیه به هم هستند و از بالا با پارک مرکزی نیویورک مقایسه شده است.

زامیت ها فعلا سکوت اختیار کرده اند و در مورد پیشنهاداتی که از توسعه دهندگان دریافت کرده اند صحبتی نکرده اند، اما عشق خود را به خانه خود و ناامیدی خود را از تغییر منطقه اطراف ابراز کرده اند. علیرغم این، این خانواده مورد ستایش بنگاه‌های املاک محلی و همسایگان خود قرار گرفته است که از داشتن یک واحه سبز در محله شلوغ خود قدردانی می‌کنند.

تصمیم این خانواده برای مقاومت در برابر فروش اموالشان یادآور خانه های ناخن معروف چین است که خانه های منحصر به فردی هستند که صاحبان آنها از نقل مکان یا تقاضای قیمت های بالا از توسعه دهندگان خودداری می کنند. تصمیم زامیت ها به عنوان نمایشی از انعطاف پذیری و تعهد به حفظ فضای سبز در شهری به سرعت در حال توسعه تلقی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − ده =

دکمه بازگشت به بالا