;
سرگرمی

میتونی با دلیل در 7 ثانیه بگی کدوم یکی از این خانم خوشکلا نامزد مرد می باشد؟

آزمون شناسایی نامزد پسر جوان: در تصویر آزمون شناسایی نامزد پسر جوان، شاهد حضور سه زن و یک مرد هستید. تصویر عجیبی در مقابل چشمان شما قرار گرفته است. یکی از این سه زن نامزد مرد تصویر است. اما شما برای شناسایی نامزد مرد خوشت تیپ تصویرمان نیازمند دقت، تمرکز و بینایی دارید. به نظر شما کدامیک با توجه به شواهد موجود در تصویر ممکن است نامزد مرد جوون باشه.

با دقت جزئیات تصویر را بررسی کنید.یادتان باشد که برای رسیدن به پاسخ آزمون شناسایی نامزد پسر جوان، تنها 7 ثانیه وقت دارید! کدامیک از این سه زن تصویر، نامزد مرد جوان تصویر است. فقط افراد باهوش و زرنگ می تونن در نگاه اول نامزد مرد جوان را شناسایی کنند.

حتمن ببینید: تصاویر دیدنی از مهمانداران جذاب خطوط هواپیمایی+ عکس

تصویر آزمون شناسایی نامزد پسر جوان

آزمون شناسایی نامزد پسر جوان 1

.

حتمن ببینید: شخصیت شناسی آهنگ؛ غمگین گوش میدی یا شاد؟ نتیجه جالبه!

.

.

بازی های فکری علاوه بر اینکه اوقات فراغت را پر می کنند، می توانند زمینه را برای ورزش مغز نیز فراهم کنند. کارشناسان حوزه سلامت معتقدند که بخشی از بیماری های مغز در کنار نوع سبک زندگی و تغذیه، مربوط به کم تحرکی مغز و ذهن است. با کمک بازی های فکری می توان، مغز و ذهن را ورزش داد و از بیماری هایی همچون آلزایمر و … پیشگیری کرد. همچنین زمینه توسعه و رشد مهارت ها و توانائی های شناختی را فراهم نمود.

چالش بینایی: اگه گورخر متفاوت را زیر 7 ثانیه ببینی دیدت عالیه!

.

.

جالبه: داستان زن های ملا و حاضرجوابی او به سوگلی هایش!

.

پاسخ آزمون شناسایی نامزد پسر جوان

نامزد مرد جوان دختر سمت راستی می باشد،چون از کوله پشتی هر دو نفر زنجیری که شبیه قلب است آویزان شده است که نشانه ای مشترک برای هر دو نفر است و جهت ست شدن با هم این زنجیر را گذاشته اند. دختر وسطی سعی در وسوسه وی دارد،دختر سمت چپی نیز فقط روی این پسر کراش دارد و چون میداند وی نامزد دارد به دختر حسودی می کند.

چالش جدید: اگه شکلات رو بین میوه ها پیدا کردی برای چشمات اسفند دود کن!

آزمون شناسایی نامزد پسر جوان 2

آیا آزمون شناسایی نامزد پسر جوان را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − دو =

دکمه بازگشت به بالا