;
سرگرمی

کدوم نوزاد زامبی فرزند واقعی زن می باشد؟

آزمون شناسایی نوزاد زامبی: در تصویر آزمون شناسایی نوزاد زامبی شما سه کودک را که تبدیل به زامبی شده اند را می بینید که به سمت زنی که از ترس به دیوار چسبیده است در حال خزیدن هستند و احتمالا قصد آلوده کردن وی را دارند،یکی از این کودکان در واقع نوزاد واقعی این زن می باشد، این نوزاد کدامیک از افراد تصویر است؟ با دقت به تصویر آزمون شناسایی نوزاد زامبی نگاه کنید و این نوزاد را در کمتر از 7 ثانیه شناسایی کنید.

توصیه می کنیم از هرگونه حواس پرتی پرهیز کنید و برای یافتن پاسخ آزمون شناسایی نوزاد زامبی، تمام جزئیات تصویر را بررسی کنید تا در مدت زمان تعیین شده نوزاد زامبی را شناسایی کنید.

 

تصویر آزمون شناسایی نوزاد زامبی

آزمون شناسایی نوزاد زامبی 1

.

.

.

آزمون ها، پازل ها و سوالات هوش تصویری می تواند برای شما مفید باشد. از این جهت که این سوالات می تواند شما را سرگرم کرده و ذهن و مغز شما را ورزش دهد. اگر فکر می کنید مهارت های شناختی شما برای شکست دادن این معمای تصویری شگفت انگیز عالی است، نمی توانید فرصت بررسی و حل آن را از دست بدهید.فقط یادتان باشد راه حل این معمای تصویری در جزییات موجود در تصویر می باشد.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی نوزاد زامبی

خیلی از کاربران در نگاه اول خیلی از شرکت کنندگان نوزاد سمت راستی را به عنوان نوزاد زن معرفی کرده بودند و دلیلشان هم نوع نگاه تعجب برانگیز وی به زن و رنگ موهای یکسان هر دو می باشد،ولی باید گفت که نوزاد زامبی وسطی فرزند واقعی زن می باشد،هم زن و هم نوزاد دارای خالی در قسمت زیر چشمانشان می باشد و البته نوع رنگ موهایشان نیز یکی می باشد.

آزمون شناسایی نوزاد زامبی 2

آیا آزمون شناسایی نوزاد زامبی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا