;
تازه هااخبار روز

ایران تو کچلی چندمین کشور دنیاست؟ مردان کدام کشورها کچل ترند؟

کچلی مردان: ریزش مو عارضه ناخوشایندی است که می‌تواند مردان و زنان را درگیر کند اما معمولا ریزش مو و کچلی در آقایان شایع تر است، همچنین الگوی طاسی مردان در برخی نقاط جهان بیشتر از سایر نقاط دیده می شود.

به نظر شما در ایران تعداد مردانی که دچار ریزش مو، طاسی و یا کچلی شده‌اند، چقدر است ؟ فکر می کنید ایران جزو ده کشور اول در طاسی مو است؟ ایران در کچلی چندمین کشور دنیاست؟ در بخش تازه ها از اخبار روز به پاسخ این سوال پرداخته ایم. با مجله گفتنی همراه باشید.

کچلی مردان

گرچه در اطراف همه ما آقایان مبتلا به کچلی و ریزش مو کم نیستند اما مردان ایرانی از نظر کچلی و ریزش مو در رتبه 25 قرار دارند و خوشبختانه جزو ده کشور اول نیستند، گروهی از متخصصان در یک گروه تحقیقاتی با بررسی های دقیق به این واقعیت دست یافتند که مردان اروپایی ریزش موی بیشتری دارند.

کچلی مردان1

مردان کدام کشورها کچل ترند؟

10 کشوری که بیشترین جمعیت کچل در جهان را دارد، عبارتند از:

کچلی مردان: نتیجه بررسی های دقیق نشان می دهد که طاسی و کچلی مردان در اسپانیا نسبت به سایر کشورهای جهان بیشتر است، به طوری که تقریباً نیمی از مردان این کشور دچار ریزش موی شدید و کم مویی هستند آمار دقیق آن 44.50 درصد مردان اعلام شده است.
رتبه ی شماره 2 در این آمار متعلق به کشور ایتالیا است که در حدود 44.37 درصد از مردان این کشور کچل هستند.
فرانسه با 44.25 درصد و ایالات متحدهٔ آمریکا با 42.68 درصد در رده های بعدی قرار دارند.
رتبه بعدی از آن آلمان است که در این کشور تقریبا 41 درصد از مردان با ریزش شدید موی سر مواجه هستند.
بعد از کشور آلمان کشورهای کرواسی، کانادا، جمهوری چک، استرالیا، نروژ جزو ده کشوری هستند که طاسی مردان در آنجا شایع تر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا