;
سرگرمی

یکی از این دو نفر جونشون در معرض خطره ،میتونی 7 ثانیه ای بگی کدومشون؟

آزمون هوش تصویری روش طب سنتی مرگبار: در تصویر آزمون هوش تصویری روش طب سنتی مرگبار ما دو بیمار را مشاهده می کنیم که برای درمان خود به سوی درمان به روش های سنتی روی آورده اند،در یکی  از این روش ها میتوانیم به خوبی مشاهده کنیم که یکی از انها روش چندان مطمئنی نمی باشد و احتمالا باعث مرگ ببیمار خواهد شد.

با توجه به تصویر و نشانه های موجود در تصویر میتوانی در 7 ثانیه تشخیص بدی کدام یک از آنها جانشان در خطر است؟

شاید بپسندید: یکی از نمادهای سلتی را انتخاب کنید تا در مورد قدرت درونی خود بیشتر بدانید

تصویر آزمون هوش تصویری روش طب سنتی مرگبار

آزمون هوش تصویری روش طب سنتی مرگبار 1

.

.

.

بسیاری فکر می کنند که بازی های فکری و سوالات هوش نیازمند یک ذهن خلاق و محاسبه گر است. اما باید دانست که برای تحلیل و ارائه پاسخ به سوالات هوش، باید از مهارتهای شناختی همچون مشاهده دقیق، دقت و تمرکز نیز استفاده کرد. بر همین اساس است که برخی از محففان معتقدند که سوالات هوش تصویری می تواند یک وسیله عالی برای افزایش فعالیت های مغز باشد.بازی های فکری می توانند با درگیر کردن مهارت های شناختی افراد، فعالیت های مغز آنها را افزایش دهد.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری روش طب سنتی مرگبار

تصویر سمت چپی بیمار در حال درمان با سوزن های طب چینی می باشد که پدیده ای رایج و قابل قبول در دنیای پژشکی می باشد و بیمار احتمالا از شوک اینکه برای اولین بار این درمان را تجربه می کند دچار شوک شده است،در تصویر سمت راست مار و رتیل های سمی را مشاهده می کنیم که در هیچ گونه طب سنتی وجود ندارد و در نتیجه بیمار احتمالا بر اثر گزش آنها می میرد.

آزمون هوش تصویری روش طب سنتی مرگبار 2

آیا آزمون هوش تصویری روش طب سنتی مرگبار را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا