;
سرگرمی

تشخیص اعداد ریاضی؛آیا می توانید تمام اعداد پنهان شده در این تصویر را در 15 ثانیه پیدا کنید؟چشمان تیزبینی نیاز هست!!

تست بینایی تشخیص اعداد ریاضی: وقتی این تصویر را تجسم می کنید اولین چیزی که می بینید چیست؟ در اصل، شما باید بتوانید یک شکل، یا بهتر است بگوییم یک سر را تشخیص دهید. اما با بررسی دقیق تر، سر غیر معمول به نظر می رسد.

در واقع از اعدادی برای ایجاد عناصر مختلف صورت تشکیل شده است. چالش این است که اعداد مختلف را بدون از دست دادن یک عدد پیدا کنید. آیا می توانید آنها را در مدت زمان 15 ثانیه تشخیص دهید؟

تست بینایی تشخیص اعداد ریاضی

چند دقیقه ای را به استراحت اختصاص دهید و از این بازی جذاب لذت ببرید. این بازی جدید با بازی های معمولی متفاوت است. این یک آزمون بصری است که مهارت های مشاهده شما را مورد آزمایش قرار می دهد .

این همچنین یک تست تحلیلی است ، که در آن شما باید از نزدیک به تصویر نگاه کنید و استنباط کنید که کدام اعداد داخل آن پنهان شده است. برای موفقیت در این بازی باید تمرکز داشته باشید و از تخیل خود استفاده کنید.

همه اعداد از 0 تا 9 را می توان در تصویر قرار دارد، بنابراین این شما هستید که تشخیص دهید. این بازی برای همه سرگرم کننده است – هیچ محدودیت سنی وجود ندارد.

تست بینایی تشخیص اعداد ریاضی-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی تشخیص اعداد ریاضی

 

اعداد 1، 2، 3، 7، 5، 0، 8، 6 و 9 هستند . شاید تشخیص همه آنها دشوار باشد، اما اگر این کار را کردید، به شما تبریک می گویم! اگر نه، ناامید نشوید – این نوع بازی می تواند پیچیده باشد. نکته مهم این است که سرگرم شوید و مهارت های مشاهده خود را تحریک کنید. به تمرین ادامه دهید و با بازی های مختلف ارائه شده در این سایت پیشرفت خواهید کرد.

تست بینایی تشخیص اعداد ریاضی-2

 

همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + یک =

دکمه بازگشت به بالا