;
اخبار روزتازه ها

گزیده شدن توسط مار استرالیایی در رختخواب!

گزیده شدن زن جوان در رختخواب توسط مار: یک زن 20 ساله در رختخواب خود توسط یک مار بسیار کشنده گزیده شد و گزارش ها حاکی از وخامت حال وی دارد. در بیانیه ای از خدمات آمبولانس کوئینزلند آمده است که این زن که در منطقه وسترن داونز در تووومبا، استرالیا مستقر است، در اوایل صبح روز جمعه در حال خواب بود که توسط یک مار قهوه ای شرقی از ناحیه دست گزیده شد. او بلافاصله با هلیکوپتر به بیمارستان منتقل شد. اورژانس گزارش داد که او در حین پرواز در وضعیت پایداری قرار داشت. با این حال، سخنگوی بیمارستان Darling Downs Health به منابع رسانه ای گفت که وضعیت این زن همچنان وخیم است. با بخش تازه ها از مجله گفتنی همراه باشید.

این را هم ببینید: ازدواج سردار آزمون سوباسا تیم ملی ایران + عکس های همسر زیبایش

خدمه پزشکی هوایی درست بعد از ساعت 1 بامداد به یک ملک دورافتاده در وسترن داونز فراخوانده شدند. خانواده این زن قبل از رسیدن امدادگران محلی کوئینزلند آمبولانس (QAS) مار نیش را بانداژ کرده بودند. خلبان هلیکوپتر نجات هلیکوپتر را در منطقه ای خلوت فرود آورد. تیم فوریت های پزشکی بیمار را برای دریافت پادزهر آماده کردند. مکان زندگی این زن در یک منطقه روستایی بود، به این معنی که مارها و سایر موجودات در این مناطق به وفور یافت می شوند.

گزیده شدن زن جوان در رختخواب توسط مار

استرالیا خانه بسیاری از گونه های مار دیگر است، اما مار قهوه ای شرقی خطرناک ترین مار در این کشور در نظر گرفته می شود.مارهای قهوه ای شرقی بومی استرالیا هستند. آنها بیش از هر گونه دیگر در این کشور مسئول مرگ و میر ناشی از مارگزیدگی هستند. آنها دومین سم مرگبار در جهان را دارند که می تواند قلب، دیافراگم و ریه های قربانی را در عرض چند دقیقه خاموش کند. کسی که توسط نیش این گونه گزیده می شود یک اورژانس پزشکی است. در صورت عدم درمان فوری می توانند کشنده باشند.

در ماه‌های گرم تابستان، مارها فعال‌تر می‌شوند و تعداد مشاهده‌ها افزایش می‌یابد. برخورد مارها در این فصل از سال غیرمعمول نیست. مارها عاشق پنهان شدن هستند و معمولاً توسط پناهگاه جذب می شوند. مناطق مسکونی همچنین می توانند موش ها و دیگر جوندگان کوچک را که طعمه ترجیحی بسیاری از گونه های مار هستند، جذب کنند.

گزیده شدن زن جوان در رختخواب توسط مار-اعزام آمبولانس

 

مارهای قهوه ای شرقی در بیرون موجودات آرامی هستند. رنگ قهوه ای مات آنها اغلب به این معنی است که مردم آنها را با گونه های غیر سمی اشتباه می گیرند. مارها معمولاً فقط زمانی انسان را نیش می زنند که احساس خطر یا آسیب پذیری کنند. اما این گونه کوچک به راحتی غافلگیر می شود و با نیش زدن سعی در نجات جان خود دارد. این مارهای کوچک نیش های بسیار کوچکی نیز دارند، به این معنی که اغلب بدون درد هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا