;
سرگرمی

یکی از دو زن در تصویر مادر دختر نوجوان می باشد،به نظرت کدومشونه؟

آزمون هوش تصویری مادر دختر نوجوان: در تصویر آزمون هوش تصویری مادر دختر نوجوان ما یک دختر نوجوان را در کنار دو زن دیگر مشاهده می کنیم که یکی از این دو زن مادر واقعی دختر می باشد،میتونی با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن مادر واقعی دختر را در 7 ثانیه شناسایی کنید؟

تعداد بسیار کمی از شرکت کنندگان در این چالش تصویری توانستند در زمان مشخص شده 7 ثانیه ای این معمای تصویری را تحلیل و پاسخ درست و منطقی را ارائه دهند.

تصویر آزمون هوش تصویری مادر دختر نوجوان

آزمون هوش تصویری مادر دختر نوجوان 1

.

.

.

بازی‌های هوش تصویری در ابتدا می‌توانند دلهره‌آور به نظر برسند ، اما اگر آنها را به دقت و با تمرکز بالا انجام دهید، مقابله با آن آسان‌تر است . توجه به جزئیات در این معماهای تصویری به شما کمک می کند تا مهارت های حل آزمون خود را برای موقعیت های پیچیده تر تقویت کنید. تمرین کردن در این گونه آزمون ها به مرور باعث عالی  شدن دقت شما می شود ،فقط باید کمی صبر داشته باشید و زود ناامید نشوید، فقط به تمرین و به چالش کشیدن خود ادامه دهید . با کمی صبر و فداکاری ، به زودی استاد این گونه بازی ها خواهید شد !

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری مادر دختر نوجوان

خیلی از افراد زن سمت چپی را به عنوان مادر کودک معرفی کرده اند و دلیلشان هم رنگ موی مشابه وی و دختر و همچنین کش هایی که به دست هر دو دیده می شود اشاره می کنند ولی باید گفت که وی تنها خواهر بزرگ تر وی می باشد و دلیل این شباهت و ست کردن نیز به همین دلیل می باشد،مادر دختر زن زن سمت راستی می باشد به دو دلیل: وچود کک و مک شبیه به هم در صورت ها و سن بالاتر زن سمت راستی نسبت به دختر بزرگترش که به خوبی در تصویر قابل مشاده می باشد.

قصه طنز: داستان کوتاه تف مالی که راننده را روانه بیمارستان کرد!

آزمون هوش تصویری مادر دختر نوجوان 2

آیا آزمون هوش تصویری مادر دختر نوجوان را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

مطالب جالب پیشنهادی:

از دست ندهید: شخصیت‌های حیوانی در انیمیشن اگر انسان بودند چه شکلی می شدند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا