;
سرگرمی

اگه ادعا میکنی زرنگی کودک فضایی را در 7 ثانیه پیداش کن.

آزمون هوش تصویری کودک فضایی: در تصویر آزمون هوش تصویری کودک فضایی ما سه کودک را مشاده می کنیم که در میز ناهار خوری مهد کودک دور یکدیگر نشسته و مشغول خوردن ناهارشان میباشد،تا اینجا همه چیز به ظاهر عادی به نظر می رسد ولی در واقع یکی از این کودکان یک بیگانه فضایی می باشد.

با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن میتوانی کودک فضایی را در 7 ثانیه شناسایی کنی؟

شاید بپسندید: یکی از نمادهای سلتی را انتخاب کنید تا در مورد قدرت درونی خود بیشتر بدانید

تصویر آزمون هوش تصویری کودک فضایی

آزمون هوش تصویری کودک فضایی 1

.

.

.

یافتن نشانه ها در سوالات هوش تصویری یا تصاویر معمایی حواس شناختی شما را پرورش می دهد. شما با انجام منظم این بازی ها، در بلند مدت متوجه خواهید شد که قدرت تمرکزتان افزایش یافته و دقت و جزئی نگری شما افزایش می یابد. لذا سوالات هوش تصویری در کنار سرگرم کنندگی برای رشد مهارت های شناختی شما معجزه می کنند و به خوبی توانائیهای شناختی شما را به چالش می کشند. شاید یکی از دلایل پرطرفدار بودن این قبیل مطالب، چالشی بودن این گونه مطالب است.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری کودک فضایی

پسر سمت راستی چون بیمار است قبل از خوردن ناهار باید اول داروهای خود را بخورد و در جعبه نیز بطری آی و قرص های وی دیده می شود،دختر وسطی نیز همراه ناهار خود مقداری میوه هم همراه خود دارد که طبیعی می باشد،اما پسر سمت چپی ناهارش کمی متفاوت است و پادهایی شبیه رنگ در ظرف غذایش دیده می شود که طبیعی نمی باشد،پس وی بیگانه فضایی می باشد.

آزمون هوش تصویری کودک فضایی 2

آیا آزمون هوش تصویری کودک فضایی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا