;
سرگرمی

آزمون هوش ریاضی اعداد متوالی؛ اگر در ریاضیات خوب هستی در 10 ثانیه میتونی این تست هوش را حل کنی.

آزمون هوش ریاضی اعداد متوالی؛ آیا میتوانید آزمون هوش ریاضی اعداد متوالی را حل کرده و بگویید چه عددی در این سری اعداد می آید؟ کسانی که در ریاضیات خوب هستند می توانند این معمای ریاضی را به راحتی حل کنند، اما هر کسی که ذهن تیز و میل به معادلات ریاضی و استدلال داشته باشد می تواند این بازی فکری را حل کند.

ضریب هوشی خود را با آزمون هوش ریاضی اعداد متوالی در 10 ثانیه بررسی کنید.

 

تصویر آزمون هوش ریاضی اعداد متوالی

آزمون هوش ریاضی اعداد متوالی 1

.

.

.

بازی های فکری بازی های پازلی هستند که در آن بازیکنان سعی می کنند راه حلی برای یک مشکل بیابند. این بازیها به همان اندازه که سرگرم کننده هستند، مغز شما را نیز به چالش می کشند. آنها یک راه عالی برای تقویت ظرفیت ذهنی و مهارت های تفکر جانبی، حفظ قدرت حافظه و شادی شما می باشند. این تمرینات را می توان به روش های مختلفی انجام داد. به طور کلی، آنها به شکل پازل هستند که باید حل شوند.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش ریاضی اعداد متوالی

ما راه حل آزمون هوش ریاضی اعداد متوالی را در زیر برایتان شرح داده ایم:

برای حل این معما باید الگوی اعداد داده شده را پیدا کنید و از آن برای تعیین عدد بعدی در سری استفاده کنید.

الگوی اینجا دو برابر کردن عدد قبلی است. بنابراین، اولین عدد (7) فقط 7 است. عدد دوم (14) 7 * 2 = 14 است. عدد سوم (28) 14 * 2 = 28 است. عدد چهارم (56) 28 * 2 = 56 است. ، و غیره.

با استفاده از این الگو می توانیم عدد بعدی سری را با دو برابر کردن عدد فعلی (112) پیدا کنیم. بنابراین، عدد بعدی 112 * 2 = 224 است .

آزمون هوش ریاضی اعداد متوالی 2

آیا آزمون هوش ریاضی اعداد متوالی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا