;
سرگرمی

آزمون هوش ریاضی شش ضلعی؛ میتونی در 8 ثانیه بگی به جای علامت سوال چه عددی باید قرار بگیرد؟

آزمون هوش ریاضی شش ضلعی؛ فکر می کنید برای پیدا کردن عدد گمشده به چه چیزی نیاز دارید. بله مشخص است. هوش بالا و توانایی بالای شناختی. شما با پیدا کردن ارزش عددی علامت سوال می توانید این مسئله را اثبات کنید.

ببینید آیا می توانید آزمون هوش ریاضی شش ضلعی را در 10 ثانیه و یا حتی زمان کمتر حل کنید! پس هوش خود را امتحان کنید و خود را در این بازی فکری امتحان کنید.

 

تصویر آزمون هوش ریاضی شش ضلعی

آزمون هوش ریاضی شش ضلعی 1

.

.

.

با کمی صبر و تمرین،به راحتی می توانید آزمون هوش ریاضی شش ضلعی را بدون سختی زیاد به پایان برسانید. آموزش ذهن منطقی شما کلید درک این آزمون هوش است. برای ارزیابی ارزش واقعی علامت سوال، باید بتوانید تفاوت ها، شباهت ها و مزایای هر یک از اعداد را شناسایی کنید. این امر مستلزم درک کیفیت های مختلفی است که ارزش یک عدد را تشکیل می دهند. با آموزش مغز خود، قادر خواهید بود انتقادی، منطقی و خلاقانه فکر کنید که به شما امکان می دهد ارزش هر موردی را تعیین کنید.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش ریاضی شش ضلعی

ما جواب آزمون هوش ریاضی شش ضلعی را در زیر برایتان شرح داده ایم.

6+3=9

6+6=12

6+1=7

پس با جمع کردن هر عدد در اضلاع با عدد 6 می شود پس جواب 6 می شود.

آزمون هوش ریاضی شش ضلعی 2

آیا آزمون هوش ریاضی شش ضلعی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا