;
سرگرمی

آزمون هوش شناخت خدمتکار دزد الماس؛ به نظر شما کدوم خدمتکار الماس رو سرقت کرده است؟

آزمون هوش شناخت خدمتکار دزد الماس؛ در تصویر آزمون هوش شناخت خدمتکار دزد الماس ما دو خدمتکار را مشاهده می کنیم که در حال تمیز کردن خونه می باشند،یکی از این دو نفر الماسی را از گاوصندوق خانه دزدیده است و با خیال راحت مشغول کار خود می باشد تا الماس را از خانه خارج کند.

با توجه به تصویر و مشخصاتی که در آن وجود دارد میتوانی در 8 ثانیه بگویی کدام خدمتکار دزد می باشد؟

 

تصویر آزمون هوش شناخت خدمتکار دزد الماس

آزمون هوش شناخت خدمتکار دزد الماس 1

.

.

.

به خاطر داشته باشید که بیشتر معماها و سوالات تصویری براساس یک نشانه کوچک قابل حل هستند. طراحان این سوالات تصویری تلاش دارند تا مهارت های شناختی مخاطبان را به چالش کشیده و بدین طریق سبب رشد و توسعه ذهنی آنها شوند. محققان معتقدند که تمرکز و دقت در سوالات تصویری و انواع و اقسام دیگر بازی های فکری می تواند مغز را به فعالیت بیشتر وادار کند. فعالیت مغز خود به خود می تواند میزان و ظرفیت توانائیهای شناختی را افزایش دهد.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش شناخت خدمتکار دزد الماس

احتمالا در نگاه اول خیلی ها خدمتکار سمت چپی را به عنوان سارق معرفی کرده اند و آن هم به دلیل باز بودن گاوصندوق و دیدن الماس در زیر مبل می باشد،در حالی که صاحب خانه که در تصویر دیده نمی شود گاوصندوق را در حضور خدمتکار باز کرده(بی احتیاطی محض) و انگشتر الماس نشان از دستش افتاده و زیر مبل رفته است.

سارق الماس گرانبها خدمتکار سمت راستی می باشد،به سطل ابی که همراه وی هست دقت کنید چون الماس به راحتی قابل مشاهده است.

آزمون هوش شناخت خدمتکار دزد الماس 2

آیا آزمون هوش شناخت خدمتکار دزد الماس را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + یازده =

دکمه بازگشت به بالا