;
سرگرمی

آزمون هوش شناخت زن زامبی؛ فقط یک نابغه می تونه در 7 ثانیه تشخیض بده کدوم زن زامبیه؟

آزمون هوش شناخت زن زامبی؛ در تصویر آزمون هوش شناخت زن زامبی ما دو زن را در کاقه ای میبینیم که این کافه متعلق به زامبی ها می باشد و این دو زن در حال صحبت کردن با یکدیگر می باشندفدر نگاه اول هر دو زن انسان به نظر می رسند ولی در واقع این گونه نمی باشد و یکی از آنه یک زامبی است.

با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن می توانید بگویید کدام یک از این خانم ها یک زامبی می باشد؟یادتان باشد شما تنها 7 ثانیه فرصت دارید.

 

تصویر آزمون هوش شناخت زن زامبی

آزمون هوش شناخت زن زامبی 1

 .

.

.

 می توان گفت که بازی های فکری از دو جهت اهمیت دارند. می توانند لحظاتی شاد را برای شما فراهم کنند. همچنین می توانند در رشد مهارت های شناختی شما نقش داشته باشند. به باور کارشناسان حوزه سلامت برای سلامت مغز نیاز است که این عضو مهم بدن به صورت مرتب و منظم، روزانه تمرین ورزشی داشته باشد. توجه و تمرکز به بازی های فکری بهترین ورزش برای مغز به شمار می روند.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش شناخت زن زامبی

احتمالا شناخت زن زامبی کار چندان راحتی نمی باشد،شاید خیلی ها زن سمت راستی را به خاطر وجود لکه های قرمز که شبیه خون می باشد به عنوان زامبی معرفی کرده اند ولی باید دقت کرد که وی در حال خوردن ساندویچ می باشد و لکه قرمز نیز متعلق به سس کچابی می باشد که وی بر روی ساندویچ ریخته است،زن سمت چپی یک زامبی می باشد .

اگر به گوش وی دقت کنید می بینید که قسمت پایینی گوش وی کنده شده و نشان می دهد که وی به تازگی تبدیل به یک زامبی شده است.

آزمون هوش شناخت زن زامبی 2

آیا آزمون هوش شناخت زن زامبی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. زامبی ها به موجودات مرده متحرک معروف هستند و وقتی کسی می میره رنگش می پره و رنگ سمت راستی پریده

  2. زنه سمت چپ زامبی می‌باشد چرا چون که گوش آن گاز گرفته شده دوم توی نوشیدنیش چشم است سوم داره زنه سمت راست نگاه می‌کنه یعنی اینکه میخواد بخورش
    این معما کاری داشت🗿💪

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا